luiers dragen

  • #1

    altijd al,van jongs af aan ,kon ik vrij slecht mijn plas ophouden en moest ik heel vaak plassen.op de de lange duur werd dat erger en erger.en kom ik echt mijn plas niet meer ophouden.ik ontkwam er gewoon niet meer aan om luiers te gaan dragen.
    maar waar veel mensen enorm tegen aan hikken,ben ik gewoon begonnen met het dragen van luiers om droog te blijven.en toen pas kwam ik er achter dat ik het dragen van luiers eigenlijk helemaal geen probleem vond.sinds ik luiers draag kan weer alles doen en laten wat ik wil zonder steeds naar de wc te moeten,of steeds een natte bovenbroek te hebben,ik ben nu afhankelijk geworden van luiers,maar als ik er eerder achter was gekomen dat ik luiers dragen geen probleem vind,was ik er veel eerder aan begonnen

    #2

    Hoi, ik heb hetzelfde maar.fan.nog wst erger. Stop met luiers want die dingen maken dat je.nog slechter voelt waneer je moet! Ik heb een tijdje luiers gedragen, maar doe.hey nu nog alleen op kampen enzo, wanr.dan is het.niet zo fijn.

    #3

    Hoi pantyboy klinkt bekend wat je zegt. Mijn vriendin van 32 jaar oud draagt thuis ook nog steeds luiers. en vind dit geen probleem. Ze plast soms nog in bed en overdag gaat het ook heel af en toe nog mis.

    #4

    Ik plas soms weleens in mijn broek.

    Dat gaat per ongeluk. Het lijkt mij leuk en fijn om luiers te dragen, maar ik durf het niet te zeggen tegen mijn ouders.

    Als iemand tips heeft zou ik dat graag willen weten

    #5

    @Anoniem. Als je af en toe in je broek plast zou je wat moeten doen aan het onderliggende probleem. Problemen met je bekkenbodem, bijvoorbeeld; een ontregeling van je neurotransmitters: de balans tussen acetylcholine en dopamine kan uit evenwicht zijn. Tekorten aan diverse voedingsstoffen, waaronder magnesium en silicium kunnen een rol spelen.

    Wat luiers dragen moet je dat zelf weten. Bij de NVSH, in elk geval in Den Haag, is er een clubje voor luierdragers.

    #6

    Luiers dragen is toch lekker als je dat fijn vindt luiers dragen dan moet je dat zeker doen en hoe voelt dat?

    #7

    ik droeg vaak luiers als ik ergens heen moest  of als ik een lange autorit moest maken dan was ik bang dat ik geen wc kon vinden of dat ik niet kon stoppen en het dan in mijn broek zou doen , maar door vaak luiers te dragen , wordt je blaas lui en op de lange duur geeft jouw blaas ook geen teken meer aan je hersenen dat je blaas vol is en dat je moet gaan plassen , en daarom draag ik nu 24/7 luiers omdat ik helemaal incontinent ben geworden .ik moet eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk helemaal niet zo een probleem vind , want ik vind het ook fijn gaan vinden om luiers te dragen

    #8

    Als je je goed bij voelt om luiers te dragen, dan moet je het zeker doen.

    Maar dan moet je ook 100% zeker zijn dat je het wil dragen en weer het gevoel hebt dat je terug een onzindelijke peuter bent.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    maar onzindelijk zijn of incontinent zijn is wel een verschil

    ik ben incontinent geworden maar ik vind het helemaal geen probleem

    #10

    ik vind het dus ook geen enkel probleem om de hele dag luiers te moeten dragen , en dat heb ik ook nooit een probleem gevonden

     

    #11

    ik vind het dus ook geen probleem dat ik incontinent ben geworden

    #12

    ik was nachtelijk incontinent

    sins kort ook overdag waardoor 24/7 een luier aan heb

    #13

    ik vind het geen probleem om incontinent te zijn

    #14

    nou ik luiers draag kan ik gewoon weer overal heen

    als je goede luiers draagt is het helemaal geen probleem om incontinent te zijn

    en daar is bijgekomen dat ik het wel fijn vind om een luier te dragen ook

    Bijlagen:

Het onderwerp ‘luiers dragen’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief