Hallo John,
Begin vorig jaar bij uro/gyn geweest ivm gevoel van plasdrang steeds (eerst nog ab kuur gehad ivm twijfel blaasontsteking, konden ze niet goed beoordelen dus voor de zekerheid kuur) Na het plassen gevoel dat ik gelijk weer moet maar dat is enkel het gevoel. Nav het onderzoek(wat goed was verder) doorgestuurd naar bekkenbodem therapeut. (ook ivm verzakking blaas) Voordat ik er ging starten was het eigenlijk al weer over. Het viel in die tijd ook samen met mijn PMS week en vervolgens menstruatie. De verzakking voelt voor en tijdens menstruatie zwaarder. Dit is normaal zei de therapeut en zo ook de arts en dat is voor mij ook al jaren iets bekends.
Echter zijn we nu 1.5 jaar later. Zit in de week voor menstruatie en de plasdrang is er weer sinds woensdag. Kan dit toch weer even een periode zijn dat het weer ff op speelt door bijvoorbeeld pms, zwaarder worden van baarmoeder, en menstruatie? Heb de focus er nu ook steeds weer op en dat werkt niet echt mee denk ik. Alvast bedankt voor de reactie.
Het zou idd hormoon gerelateerd kunnen zijn
Moderator: J. Leppink (zorgprofessional)