Even nieuw

1. Ik dacht ik ik maak hier even een nieuw en laatste topic ik had dus over dat ik nu 3 dagen weinig plas en bang ben dat het falen is etcetera nu had een vriend mij echt geholpen met dat ik niet meer moet stressen en dat je door de placebo effect echt nier falen kan krijgen en echt ziek worden nu ben ik indd wel bang dat het wat s omdat mijn plas troebel is en 3 dagen gewoon niet tot weinig plas en ik denk dat ik eronder ga lijden

nu over dat waar u zei met dat vrienden enzo dat ik me geen zorgen hoefde te maken nu had ik laatste verwijderd op social en had t alleen gelezen en ja er gaat hiermee toch ook niks gebeuren en moet gewoon niet stressen dat er wat gebeurd met me en moet me k u. T gevoel weglaten en me bang gevoel weglaten en er zal met het ip booten n met mij niks gebeuren etcetera en alles wat met dit te maken heeft

Reactie

Is die vriend van jou dokter?
    "nu had een vriend mij echt geholpen met dat ik niet meer moet stressen en dat je door de placebo effect echt nier falen kan krijgen en echt ziek worden " Wat is dat dan voor een onzin?

Reactie
    1. Nouja nee indd maar dan toch ik ga wel stoppen met stressen maar ben nog gewoon bang voor de nieren dat ze echt niet meer werken omdat k 3 dagen weinig donker plas al drink ik gewoon goed en troebel en soms is die straal piepklein is
    Reactie

En gewoon ik wat wat snoepjes en na de 6-8ste dacht ik ojee teveel suiker en toen werd ik net misselijk en dacht kk weet dingen maar vooral dat van de nieren omdat ik aan beide pijn heb soms even en gewoon dat met dat plassen en ja ik was echt bang dat je indd door te veel stressen dat kon krijgen niet falen of dit gewoon tijdelijk is echt niks aan de hand is

Reactie

Er is geen enkele reden om je zorgen over de nieren te maken

Reactie

En ja ik dacht dat ik dat echt heb want soms lijkt t alsof ik rood plas. Dan is t wss gwn donker oranje als ik sochtends nie veel drink maar he. Gewoon pijn aan beide nieren en 3 maanden geleden waren me nieren gewoon goed zeiden ze toen ze foto’s maakten ervan kan dit zo snel gedaald zijn

Reactie

Ook omdat ik net weer troebel en geel plaste terwijl ik gewoon best veel heb gedronken qua water en me nieren deden weer pijn en ja volgensmij is het niet erg als je meer dan 65g suiker per dag eet alleen ja ik had natuurlijk weer klachten als hoofdpijn en misselijk nu een beetje ook bang om te kotsen die gevoel en koppijn zoals ik zei

Reactie

Joh, je nieren kunnen nergens naartoe dalen. 65 gram suiker is wel wat veel. Maar het doet niks met je nieren

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

En ja dus er is niks ondanks die klachten en met dat plassen etc? En de pijnen etc in de nieren

en wat betreft t spugen na t pissen was k me handen en als ik me lippen dan aanraak dan denk ik oh nee bacteriën of ik word ziek of k krijg piss etc maar daar moet ik me nie voor stressen dit is dan wel goed maar van hierboven

Reactie

Niks aan de hand geen zorgen over maken

Reactie

Aah Oke dus t kan gewoon ondanks klachten voor wat dagen etc

Reactie

ja hoor. Geen probleem en geen zorgen over maken

Reactie

En voor het slapen gaan ik had overdatum drinken vast en aan dat ding geruikt en het zakje vast. Dit is toch nie gevaarlijk of als ik t vast had of als ik er aan rook want raakte net me tong aan en heb geen zin om alles weer te doen en te stressen

Reactie

Nee. dat is niet gevaarlijk

Reactie

Ik maak me gewoon teveel zorgen net als bij dat water spoelen en dan ademen en dan als in de longen terecht kom of dat t slecht is want ja ik adem en spoel etc en ja nu voelt me ademsappel net als gisteren helemaal naar achter en zwaar maar wss moet ik gwn nie veel stressen

Reactie
Reageer op: Even nieuw
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief