Nou het gaat weer ik dronk en nu ga ik veel plassen maar er komt geen aandrang en dan weer dat er teveel in de buik zit en dat ik teveel heb gedronken omdat het daar heledag zit en dan denk ik nieren omdat ik geen aandrang heb maar wel kan plassen

weer stress niks aan de hand en ga niet dood en moet door

Reactie

Of ik pis dan eens veel of opeens wel veel achterelkaar

Reactie

Wat een onzin weer...
    Hoeveel heb je dan gedronken?

Reactie

Of krijg ik een schonk van elektrische nine arm en dan denk ik ja ik ga zo dood ben gelekteocuteerd omdat me arm klachten houd maar denk niet dat ik nu gelekteocutueerd ben toch want ik kan wel gewoon praten enz? Toch?

Reactie

Helemaal niet veel echt maar 2 pakjes en dan beker enz over de dag

Reactie

Maar graag vraag van elektrocuteren beantwoorden ben het toch nie en ga toch nie dood al voel ik in me arm die dingen ben t toch nie hoop ik

Reactie

Hoi,

Misschien een domme vraag hoor, maar waarom denk je dat je geëlektrocuteerd bent?

Heb je onder stroom gestaan? Of ben je door de bliksem getroffen? Want anders is electrocutie niet echt logisch hoor.

Reactie

Max, je kletst onzin .

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Waarom denk je dan nu weer dat je te veel hebt gedronken?

Reactie

Denk ik niet hoor was alleen om dat in teveel plaste en over dat stroom en elektrocuteren is er niks aan de hand dus en ga k heus nie dood

Reactie

Suszan nee ben bang voor stroom dacht dat ik een schok kreeg en dat het er blijft als vorige keer dat ik klachten krijg en dan denk dat het dat is en dat ik dan zo dood ga

Reactie

Dus je bent niet in aanraking met stroom, geen stroomstoot gehad, maar denkt wel dat je geëlektrocuteerd bent ?

Reactie

Juist wel daarom denk ik het

Reactie

Kreeg een schokje van lader drm  en was daarna bang dus hoofdpijn etc

Reactie

Benauwd etc

Reactie
Reageer op: Weer
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief