Blaasontsteking resistent tegen antibiotica!!

een combinatie van propolis, vitamine c en cranberry. 2x p/d. Dit helpt tegen blaasontsteking!

Reactie

hoe gaat het nu?? ik zit radelaas en alweer 12 jaar verder...

Reactie

het is echt verschrikkelijk. Laatst zei een huisarts zelfs tegen mij. Mevrouw, de blaasontsteking gaat vrijwel altijd vanzelf over, je hebt gewoon een beetje een naar gevoel bij je plasser. Ik kreeg geen antibiotica wat resulteerde in een nierbekkenontsteking op vakantie in het buitenland. Met de vreselijke pijn kan je niet werken. Men onderschat het verschrikkelijk. Ik heb het zelf ook altijd. nauwelijks iets tegen te beginnen. Ik probeer nu vaak: waterkuur: elke tien minuten een glas, curcuma en gemberpoeder oplossen in warm water en opdrinken, veel knoflook bij het eten, berkenthee, gedroogde granberry's eten en d-mannose oplossen in water. Na geslachtsgemeenschap altijd plassen en twee glazen water drinken. .. sterkte

Reactie

Wat je eventueel kunt proberen is baking soda te drinken. Beetje ( mespuntje)gebruiken gedurende de dag af en toe een slokje in 2 glazen water oplossen..  Of Alka druppels om je lichaam te ontzuren. Er komt een alkalische basis in je urine wat bacterien niet fijn vinden. Wel lang durig doen. Maand of zo. Eiwit in de urine is altijd een nierprobleem. Dit moet goed uitgezocht. Bloedonderzoek naar nierfunctie op zijn minst.

Reactie
Reageer op: Blaasontsteking resistent tegen antibiotica!!
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief