velletjes op de lippen

Purol smeren.

Reactie

Mijn vrouw heeft het al vanaf haar zestiende jaar is nu zestig, heeft al duizenden lipsticks van alle merken geprobeerd ook de Purol waar sommigen bij zweren en over zuren dat dat de oplossing zou zijn, ook heeft ze jaren heel gezond geleefd in zo ver dat mogelijk is.

De laatste jaren is het heel erg geworden ze spreek van ik heb geen vel meer op de lippen.

Wij zoenen al jaren niet meer nu heb ik het ook.

De grootste gedeelten van de wereld is allemaal verarmt voedsel, daarom krijgen we allemaal ziekten en aandoeningen, en kanker, afgezien dat al onze voedsel verontreiniging (vergiftig) is door allerlei dingen.

Als u het goed onderzoekt is er niets meer wat goed is alles is verpest, al het water wat u drinkt zit plastic resten in dat is nog maar één ding.

Ja in de natuur is af en toe iets te vinden wat nog redelijk goed is.

In de supermarkten is niets te vinden wat echt goed is, of het komt van verarmde grond, of in verpakking wat schadelijke stoffen afgeeft, hebt u toch iets gevonden en u krijgt een kassabon in handen, word u toch aangetast, ook de winkelkarretjes of mandjes.

De lucht die we in ademen, in huis aangekomen gassen en stoffen die vrij komen, van het huis zelf en de spullen die u heeft, dan nog de stralingen van alles in nog wat in ziekenhuizen een heel verhaal, de medicatie die u in neemt ik zal het maar niet vertellen.

We moeten voor het de zogenaamde welvaar zorg staat ernstig boeten met gezondheid, vrijheid, stres, verlies van veel vreugde en levens plezier en voldoening.

Purol smeren . . . . daaaaaaag slaap maar lekker door Nederland en de rest.

Allen mijn vrouw al heeft zeker een A4 nodig om alles op te schrijven, wat betreft ziekten, kwalen, en aandoeningen, en een boeken kas met allemaal verhalen over wat zij heeft mee gemaakt, zorgstaat laat me niet lachen.

Alle zeeën zijn vervuilt grote eilanden met plastic alle vissen zitten er vol mee nog maar niet te spreken van de schadelijke stoffen en stralingen die er inzitten.

Reactie

Ik heb het ook, hoe minder je pulkt, hoe sneller het weg is.

en hou het vet.

Reactie

Ik plukte ook altijd velletjes van m'n lippen tot bloedens toe. Mijn lippen voelde ook altijd hard aan. Ik ben ermee naar de dokter geweest en deze heeft me een schimmelcreme voorgeschreven. Je moet wel enkele maanden smeren maar nu zijn ze heerlijk zacht! Niet elke 10 min. crème erop.

Reactie

Wowww ik dacht ook altijd dat ik de enige ben!
    Ik pulk vanaf jongs af aan (ook nagels) tot bloedens toe. Bij zachte lippen zachte velletjes en als die eraf zijn word t hard en pul ik dat er weer af.. en mn ouders doen altijd hun best om me er af te helpen (positief stimuleren, boos worden, aanspreken, whatever) helpt niks.
    Labello was ik verslaafd aan, inmiddels 'afgekickt' nu aan de kokosolie maar pulken is nog net zo erg. Het is superlelijk maar ik kan er gewoon niet mee stoppen.
    Als iemand nog een tip heeft (ook al is het een oude topic) lees ik graag mee.
    Zit nu te denken aan hypnotherapie oid..

Reactie

Ik heb paar tips voor je vriendin ze moet nooit me haar tong over de lippen gaan vrijfen
    Ze moet niet aan de velletjes knabbelen en als het nie weggaat dan moet ze er vaseline op smeren dat helpt echt

Reactie

Geen labello gebruiken!
    Zoek Blistex eens op, wondermiddel blijkbaar (vandaag mee begonnen en ik merk nu al verschil)
    http://thebeautymagazine.nl/beauty/de-grote-blistex-review/

Of cicoplast bij de apotheek

Reactie

Ik heb het hele jaar door last van een vervelende onderlip. In de zomer ben ik er echter bijna helemaal van af. Ik denk dus dat het een vitamine D tekort moet zijn, want C krijg ik genoeg binnen.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

ik heb hier ook al jaren last van. Als ik een tijdje van mijn lippen af blijf gaan de velletjes wel weg. Het probleem is juist dat ik áltijd velletjes van mijn lippen aftrek en er niet mee kan stoppen. Soms zitten mijn vingers helemaal onder het bloed want ik blijf plukken tot er geen huid meer over is.

Mijn lippen zijn super lelijk en ik weet dat mensen ervan walgen als ze me bezig zien maar ik kan echt niet stoppen. Zelfs als ik er een liter vaseline op smeer trek ik de velletjes eraf. Ik heb ook al van die nagellak met een vies smaakje geprobeerd maar ik blijf aan mijn lippen zitten. HELP!!!

Reactie

I have this problem for a long time. I've tryd many different lip balms and non of them really helped. To me it's not a bad habit, my lips just loose skin continuously and that causes me to take it off.

Reactie

That's a verry annoying problem. Maybe it would be better to consult a dermatologist.

Reactie

Ik lees nu al 30x dat degene die hier last van hebben gewoon maar even moeten smeren, denk je serieus dat “we” dat niet doen en alle middeltjes al hebben uitgeprobeerd??????? Ik spreek dus uit ervaring en kan soms bijna mn hele onderlip in een x lostrekken. Vaak ook zonder bloed, en ik smeer dagelijks mn lippen in, enige wat dat doet is dat de velletjes dan niey droog worden maar soepel en je ze er dan nog makkelijker vanaf krijgt. Is er dus iemand met een echt advies??

Reactie

Ja, ga met de klachten naar de huisarts als je al van alles hebt geprobeerd en het niet helpt

Reactie
Reageer op: velletjes op de lippen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief