Inwendigonderzoek bij elke dokter anders?

  • #286

    Voor mijn nieuwe  baan als gymdocente ben ik laatst medisch gekeurd. Nadat de schoolarts mijn ingevulde formulieren had bekeken moest ik mij volledig naakt uitkleden voor het lichamelijk onderzoek. Ook werd ik inwendig onderzocht wat ik een beetje vreemd vond.

    Hebben meer docentes een uitgebreide aanstellingskeuring moeten ondergaan?

     

    #287

    bedoel je voor de SMGO?

    #288

    @petra                                                                                                                                                                                   was deze onderwijsinstelling soms aangesloten bij de shs? dit bedrijf verzorgt medische keuringen op particuliere secetarese opleidingen. het schijnt dat bij deze onderzoeken de studentes zich jaarlijks volledig moeten uitkleden ze worden naar verluid niet inwendig onderzocht wel word op de behandeltafel hun geslachtsdeel even gecontroleerd

    #289

    Anoniem,

    Het was een keuring voor mijn aanstellingskeuring als gymdocente.

    Anja,

    De school is inderdaad aangesloten bij het shs.

    Ook de leerlingen worden inderdaad jaarlijks naakt onderzocht door de schoolarts

    #290

    @Petra,

    voordat je aan de studieopleiding gymdocente kunt beginnen moet je eerst een Sportmedisch Geschiktheidsonderzoek doen (SMGO); dit is verplicht en wordt gedaan door een sportarts.|Zeg maar een sportkeuring. Het lijkt mij dat je voor een baan als gymdocente misschien ook nogmaals zo'n keuring krijgt (functiegerelateerd onderzoek) maar dan toch wel met minstens een sportbroekje aan. Misschien zonder bh ivm. ruginspectie maar poedelnaakt zoals jij beschrijft? en inwendig onderzoek?

     

    #291

    Er bestaat helemaal geen instituut SHS.

    De website van Instituut SHS is gemaakt door een gefrustreerde kerel met een luierfetish.

    Het zogenaamde Instituut SHS heeft ook geen bezoekadres.

    Er is wel een 0800 nummer.

    De dame die dan de telefoon opneemt zegt zelf dat ze ook nog nooit van Instituut SHS heeft gehoord.

    Doorverbinden naar het Instituut kan ook niet..

    De dame noteert alleen telefoonnummers waarna je terug gebeld wordt door de kerel die achter Instituut SHS zit.

    En dat is dus een gefrustreerde kerel met een luierfetish.

    Het zou mij niet verbazen als die zogenaamde Petra die zegt door Instituut SHS medisch gekeurd te zijn...dezelfde grappenmaker is die nog steeds de website van Instituut SHS in de lucht houd.

     

     

     

     

     

     

    #292

    @Marijke; er staat een forum op internet met tientallen reacties op SHS-keuringen; is dit ook opgezet door deze persoon?

    #293

    De inwendige onderzoeken vallen tegenwoordig wel mee meeste gynaecologen hier zijn vrouw en je hoeft je alleen vanonder uit te kleden. Volgens mijn moeder was dat vroeger anders 2 mannelijke gynaecologen en ze moest zich altijd helemaal uitkleden!

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #294

    @anoniem,

    Ja deze persoon heeft het merendeel van die reacties zelf geplaatst.

    En hij krijgt er dan een kick van als er op zijn berichten gereageerd wordt.

    De rode draad bij het zogenaamde Instituut SHS zijn luiers die tijdens de medische keuring gedragen moeten worden...

    Dat bleek ook uit het telefoontje wat ik gepleegd heb.

    Je belt een 0800 nummer wat vermeld staat op de website van Instituut SHS en dan krijg je een dame aan de lijn die voor meerdere bedrijven de telefoon opneemt.

    Zij noteert je gegevens en de man die achter Instituut SHS zit belt je dan later terug.

    Waar na 5 minuten dat ik hem aan de lijn had hij al begon over vrouwelijke leerlingen die door Instituut SHS met alleen een luier aan gekeurd werden...

    Ik ga er hier niet verder over uitwijden,maar er bestaat geen Instituut SHS.

    Dus neem alle berichten die door deze grapjurk hier en op andere fora geplaats worden maar met de nodige korreltjes zout..

    Ik snap ook werkelijk niet wat iemand bezielt een website in de lucht te houden van een Instituut wat helemaal niet bestaat.

    Maar het zal wel met de luier fetish van deze beste man te maken hebben.

     

     

     

     

     

Het onderwerp ‘Inwendigonderzoek bij elke dokter anders?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief