Bijwerkingen stop Cymbalta

Ja dat kan

Reactie

Na 10 jaar ++ Cymbalta 2x30 1x daags te hebben gehad in overleg met huisarts gestopt ivm met heftig oorsuizen.  Schema van de huisarts gekregen en op die manier in 5 weken afgebouwd. Heb Cymbalta gebruikt tegen heftige zenuwpijn linker been na hernia.

Mijn hemel, wat maak je wat mee. Angsten, niet te geloven. Boos, trillerig en maar doorgaan met denken dat je ieder moment sterft. Ben nu al 5 maanden verder maar geen enkele verbetering. Wat een ellende.

Mensen die het net voorgeschreven hebben gekregen: praat het nog eens goed door met de verstrekker en ben je bewust waarin je terecht kan komen na het stoppen! Mijn mening is echt dat dit middel, duloxetine,  verboden moet worden voor nieuwe patienten en dat er voor patiënten die stoppen een goede begeleiding komt.

Ik wens iedereen veel, heel veel sterkte met de ontwenningsverschijnselen en hoop dat iedereen zijn omgeving waarschuwt voor dit middel. Wanneer ik van tevoren had geweten dat dit kon gebeuren, had ik het niet genomen!

Reactie

@locky, antidepressiva remmen de aanmaak van melatonine en zorgen voor verliezen aan vitaminen en mineralen, waaronder Q10, magnesium en vitamine B. Oorsuizen kan diverse oorzaken hebben; voedingspatroon, tekorten aan voedingsstoffen, verminderde aanmaak van melatonine (!) of een scheefstand van de atlas. Je lichaam kan zelf stofjes als serotonine, melatonine en gaba aanmaken, als je zorgt voor de juiste voeding en bepaalde voedingssupplementen. Een orthomoleculair therapeut kan je adviseren hierover.

Reactie
Reageer op: Bijwerkingen stop Cymbalta
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief