amoxicilline icm cannabis

ik rook dagelijks een aantal jointjes en nu heb ik sinds kort amoxicilline tegen m'n middenooronsteking, wat voor gevolg zal de cannabis hebben op mij (en de penicilline)

Reactie

geen effect; gaat prima

Reactie

Maar het heeft wel effect op je hersenen. Die worden erdoor beschadigd.

Reactie

Blowen beschadigt niet alleen het korte termijn geheuegen, sinds vandaag is officieel bekend dat het testikel-kanker veroorzaakt.

Reactie

MENSENNNNN

Het gaat hier over de COmbinatie van amoxicilline en canabiss,, niet over hoe ongezond canabis is , daar is niemand geintereseerd in!! dat vraagt u niemand!! Antwoord op de mens zijn vraag en kak hier niet!

Reactie

Peter, wie "kakt" er nu eigenlijk ?
    (Om even jouw bewoording te gebruiken.)

Je hebt gelijk dat er niet op de vraag geantwoord werd. En ik zie dat je bedoelingen goed zijn.
    Mensen zijn vrij om te zeggen wat ze willen, ook al past dat niet in jouw straatje. Zorg dat je van je korte lontje af komt, het siert je niet. Je ongenoegen uiten kan ook op een respectvolle manier.( Zoals ik dat nu bij jou heb gedaan omdat ik jou in je waarde wil laten. Ongeacht wat je hebt gedaan.)

M.v.g. Berend.

Reactie

Ja, want beiden worden door de lever afgebroken en de lever kan maar één ding tegelijk doen. Het is dus af te raden tijdens een antibioticumkuur met amoxy ook cannabis te gebruiken. In de lever wordt hierbij gebruik gemaakt van cytochroom P450, lees: http://nl.wikipedia.org/wiki/Cytochroom_P450.

Reactie

De lever kan maar 1 ding tegelijk doen ? Wat een onzin. Zet hem maar lekker aan het werk, wordt ie hard van.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hahahahahaha

Reactie

Wat een onzin, referentie a.u.b.

Reactie

Cannabis heeft een dempende werking op het centrale zenuwstelsel. De gevolgen van cannabisgebruik in combinatie met antibiotica zijn moeilijk te voorspellen. Zij hangen af van het soort antibioticum dat geslikt wordt.

Een succesvolle antibioticakuur is afhankelijk van een stabiele bloedspiegel boven een bepaalde waarde. Een stabiele bloedspiegel hangt onder andere af van een constante afbraak van antibiotica door de lever.

Cannabis vermindert het functioneren van de lever gedeeltelijk, wat effect kan hebben op een aantal antibiotica. Antibiotica kunnen op hun beurt ook de werking van de lever beïnvloeden.

Het is moeilijk te zeggen wat het effect van cannabis op antibiotica precies is.

Antibiotica en drugs worden beide omgezet in de lever in uitscheidingsproducten. Drugs kunnen de lever sneller of juist langzamer laten werken. Hierdoor kunnen enkele antibiotica langer in het bloed aanwezig zijn, dit kan bijwerkingen zoals misselijkheid en een gebrek aan energie veroorzaken. Ook kunnen enkele antibiotica juist sneller uit het bloed verdwijnen. In dat geval is de kuur vaak niet (voldoende) werkzaam.

bron: Jellinek

Reactie

dus hoe is het verlopen? heb de zelfde vraag, maar mensen vinden het belijkbaar moeilijk voor een vraag te beantwoorden..

Reactie

Er staat anders wel een uitgebreid antwoord over cannabis gebruik en antibiotica.

Reactie

Ik heb se zelfse antibiotica en heb geen nare effecten vernomen maar wel misselijkheid slokje cola en het is weg

Reactie

Dus ik kan gewoon amoxicilline gebruiken in combinatie met wiet?

Reactie
Reageer op: amoxicilline icm cannabis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief