Uur na poepen weer vegen?

Heb het zelfde probleem. Ik kan bijna elk uur wel naar het toilet om te vegen. En soms word ik gek van de jeuk (iritatie van de vocht). Ben hier om ook naar de dokter geweest (met moeite ivm schaamte), en die zei dat ik er mee moest leren leven. Heb er ruim 10 jaar last van, en weet het echt niet meer. Heb de tjabok (fles met water) ook gebruikt, en helpt niet. Ik let op me voeding, en heb een regelmatige stoelgang. Ik rook niet en drink nauwelijks alcohol.

Reactie

Precies hetzelfde.

ik poep, veeg me kont af en na een kwartier half uur de jeuk en als ik naar de wc ga kan ik opnieuw vegen.

irritant

soms is er geen wc in de buurt en voel je je niet lekker als je rond moet lopen

en het gaat zeer doen

Reactie

Hoi ik heb ruim twee jaar last gehad van dit probleem.

Het is bij mij gekomen na een Azie reis van werk. Ik kwam terug en had een bacteriele infectie opgelopen. Hiervoor nam ik destijd langdurig antibiotica. Door de antibiotica leek het wel of maar darmflora helemaal naar de maan was. Ik heb 1.5 jaar last gehad van "rennen" naar de wc. Veelal diarree. Naarmate de tijd voorderde herstelde mijn darmflora en werd de ontlasting dikker.

Thuis experimenteren wij af en toe op sexueel gebied. Onlangs had mijn partner een strapon gekocht en daarmee geexperimenteerd. Door dit te gebruiken leerde ik mijn sluitspier ontspannen en ook weer normaal aan te trekken. Sindsdien heb ik er geen last meer van.

Ik wil hiermee niet zeggen dat jullie dit moeten proberen maar het kan wellicht iets zijn om verder te onderzoeken. Mij heeft het geholpen en om eerlijk te zijn ben ik enorm blij dat ik van dit probleem af ben.
    Ik moest voorheen altijd 2x mijn billen afvegen vaak al na een kwartier voor de tweede keer.

Reactie

Wat ook belangrijk is dat je genoeg groente en vezels eet. Daar kun je al veel problemen mee oplossen/voorkomen zoals aambeien. Kennis van mij had het ook en die at te weinig vezels zoals volkoren brood en crackers. Hoe vaker dit voedsel gegeten hoe minder de problemen werden. Hopelijk helpt het jullie. Succes

Reactie

<h5>Wat ook heel goed is om af te spoelen met een flesje water.</h5>
    Een frisdrank flesje kopen met een uittrekbare pipet. Deze kun je ook meenemem in je tas. En is gemakkelijk weer te vullen met water. En dan nog afvegen.

Reactie
Reageer op: Uur na poepen weer vegen?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief