Uur na poepen weer vegen?

Ook het anale kanaal, dat begint bij de sluitspier, is ook onderdeel van het rectum. En ja dat is idd ook slecht. En zeker als je daar vochtige doekjes voor gebruikt

Reactie

Ok, ik zal het onthouden. In sommige Aziatische landen is dit beter geregeld met een kleine hand douche waarmee je je anus schoon kunt spuiten.

Reactie

Hier hebben zo ook bidet's hoor...

Reactie

Hoi, helaas ook voor mij een heel herkenbaar iets. Ik heb hetzelfde probleem, volgens mijn huisarts komt het door inwendige aambeien icm. transpiratie. Heb wel zalf tegen de aambeien deze breng je dun aan en helpt wel iets maar voornamelijk tegen de irritante jeuk. Ik kreeg het advies om op mijn voedsel inname te gaan letten (veel vezels enz.) maar het probleem blijft...

Reactie

De binnenkant van je poeperd reinigen is zeker een goede optie. Als je het met je vingers niet zo prettig vindt i.v.m. hygiëne, smetvrees of vingerdikte dan kan het eventueel ook met een tandenborstel. Voor je hem weer gebruikt om je tanden te pietsen wel even afspoelen onder het bidetkraantje natuurlijk.

Reactie

Van dat reinigen na een paar uurtjes heb Ik ook last van!

Heb HET inderdaad te maken met de STOELGANG,

die constant doordrukt?

Reactie

Geen bloedverlies, maar al jaren (zo'n 25) last van nageven.   Na een half uur vegen niet genoeg.   Na ongeveer 2 uur vegen en wassen en dan pas opgelost.

Reactie

erg herkenbaar Ik heb het vermoeden dat ook bij jou je kringspier niet sterk genoeg is.Je zou je kringspier moeten gaan oefenen door een paar keer per dag die kringspier aan te trekken vasthouden en loslaten. Deze oefening kan je meerdere keren per dag doen overal waar je maar wil je kan het staand of zittend doen dat kan beiden. Ik hoop dat Na verloop van tijd deze oefening voor jou ook baat zal hebben mocht het na 2 maanden nog geen baat hebben dan zou ik toch eens naar de dokter gaan vriendelijke groet André

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Bij mij vochtig toiletpapier verboden, je doet de natuurlijke microben dood...mij ooit gezegd geweest door chirurg, bij perianaal abces. En komt het vaakst voor bij mensen die te proper zijn...

Reactie

Ik heb sinds 1/2 jaar een Geberit douchetoilet,had ik jaren eerder moeten doen,super schoon en nergens meer last van

Reactie

Je kan ook een fistel hebben, Google maar even.

Reactie

Ik heb er ook last van bij mij moet ik ik telkens vegen schoon en weer later moet het ik heb geen sociaal leven hierdoor

Reactie

Ik heb goede ervaring met een bidet toilet, schuif je zo op je toilet ipv je oude toiletbril !!

100% schoon !!

Ik heb zelf de Daewon Dib 1500R.

Succes !!

Attachments:
    Reactie

ik ken het probleem en omdat ik naar een oplossing zocht kwam ik bij deze site terecht. Ben bang dat ik hiermee moet leven, is wel vervelend want ik weet al dat ik voor dat ik de deur uitga eerst weer even mn kont moet afvegen anders loop ik in de stad rond met een jeukerig gevoel rond mijn anus. Zou willen dat er een pilletje zou zijn als remedie maar tot nu toe nog niets daarvan gevonden.

Reactie

Het is niet zo aangenaam maar koop of haal een gieter, vul die met water en zet die naast je. Als je klaar bent hou je die vast met je ene hand terwijl je water giet op je deeltjes en met je andere hand maak je je schoon. Het resultaat is veeeeeeel beter dan met gewoon wc papier.

Reactie
Reageer op: Uur na poepen weer vegen?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief