Uur na poepen weer vegen?

Ik veeg goed schoon, met droog en vochtig papier. Ik reinig ook enigszins IN de anus met het vochtige papier op mijn vingertop..

dat vochtige papier is natuurlijk funest......je moet sowieso uit die anus blijven en dat van binnen niet schoonmaken...Ik zou daar maar eens heel snel mee stoppen. dat is dus echt nergens goed voor.

Het zou kunnen dat je door dat vochtige papier in je anus te stoppen een infectie hebt opgelopen. Wellicht ook nog een inwendige aambei. In je anus zit gevoelig slijmvlies. De vochtigheid van de doekjes en de geparfumeerde bestanddelen geven dan sowieso irritaties.

Ik zou je willen adviseren om me de klachten naar de huisarts te gaan.

Reactie

sommige mensen nemen een fles water mee als ze naar het toilet moeten maar ik weet niet hoe ze het doen om zich proper te maken , mss is dit een oplossing gewoon een andere manier van afvegen...

Reactie

ik doe zo nu en dan een inwendige reiniging. Met een stukje toiletpapier met je vingertopje een stukje naar binnen en dan rondjes draaien. Je staat versteld wat er nog allemaal aan het papier zit. Als je van hetzelfde papiertje een ander stukje pakt en de procedure een aantal keren herhaalt, dan zie je dus een stuk of 5 stippen die steeds lichter in kleur worden. Als de laatste stip de kleur van het toiletpapier heeft ben je klaar. Succes.

Reactie

Dat is niet goed om te doen. Als er papier achterblijft kan dat infecties veroorzaken

Reactie

Dat komt er dan vanzelf weer uit...

Reactie

Als het goed is wel, maar dan nog kan het infecties veroorzaken.

Reactie

Als je de binnenkant niet schoonmaakt, dan zit er toch nog poep in je anus?

Reactie

ik veeg mijn anus ruim een halve uur, eerst veeg ik de poep weg en dan maak ik de binnenkant schoon tot ik geen poep meer zie.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

vochtig toiletpapier tussen je billen tegen je anus aan, broek omhoog bij de volgende toiletbeurt is alles schoon, en misschien is dit wel een goeie, vasaline voordat je gaat poepen, ik ga het in ieder geval proberen want ook ik baal als een stekker dat je nooit goed schoon bent. bah...

Reactie

Beste mensen met klachten van achter gebleven ontlasting in je anus .

Heel vervelend .En je bent altijd bang dat je gaat ruiken,als er toch na het schoonhouden met was handje,s

Die kunt kopen bij de drogist Kruidvat heeft ze in vochtig en droog .Ik gebruik de droge handschoenen.

En na elke stoel gang blijven bij ieder mens wat resten achter maar de anus sluit die af.Maar mocht door ouderdom of kringspier verslapping dit niet meer zo goed werken.

Dan adviseer ik na elke stoelgang je anusgang schoon te maken met plastic handschoen daar zitten vingers aan .Hoef je niet zelf met een vieze vinger te blijven zitten.Liefst advies .Onder de douche of bidet .

Je zult zien dat er hele stukken ontlasting achter blijven .Is erg smerig .Vindt ik zelf en geeft een onveilig gevoel .Je zult maar naar poep ruiken .Ondanks dat je met closet papier of vochtige papier je anus hebt gereinigd .

Dus dat is je probleem .En ik zeg je dat ik daar een oplossing voor heb gevonden.

Als ik wegga op vakantie neem ik een of meerdere klysma mee .Dan poep je flink je darm schoon .En hebt dan geen rest vorming die achter blijft .Niet te vaak gebruiken.Dit voor gewenning.

Nou dit is mijn goed bedoelde advies .

Reactie

Beste mensen met klachten van achter gebleven ontlasting in je anus .

Heel vervelend .En je bent altijd bang dat je gaat ruiken,als er toch na het schoonhouden met was handje,s

Die kunt kopen bij de drogist Kruidvat heeft ze in vochtig en droog .Ik gebruik de droge handschoenen.

En na elke stoel gang blijven bij ieder mens wat resten achter maar de anus sluit die af.Maar mocht door ouderdom of kringspier verslapping dit niet meer zo goed werken.

Dan adviseer ik na elke stoelgang je anusgang schoon te maken met plastic handschoen daar zitten vingers aan .Hoef je niet zelf met een vieze vinger te blijven zitten.Liefst advies .Onder de douche of bidet .

Je zult zien dat er hele stukken ontlasting achter blijven .Is erg smerig .Vindt ik zelf en geeft een onveilig gevoel .Je zult maar naar poep ruiken .Ondanks dat je met closet papier of vochtige papier je anus hebt gereinigd .

Dus dat is je probleem .En ik zeg je dat ik daar een oplossing voor heb gevonden.

Als ik wegga op vakantie neem ik een of meerdere klysma mee .Dan poep je flink je darm schoon .En hebt dan geen rest vorming die achter blijft .Niet te vaak gebruiken.Dit voor gewenning.

Nou dit is mijn goed bedoelde advies .

Reactie

Ik heb er ook last van. Zelfs als ik daarna ga douchen, mn aars goed uitgesopt, en ik kleed me aan, ga een paar uur later weer naar de wc, zie ik WEEEER een puntje poep in mijn onderbroek. Schijtziek word ik er van. Dan denk ik WAAR blijft het dan achter hangen?

Reactie

Ik wist niet dat er nog zoveel personen hun anus een beetje inwendig reinigen. Ik doe precies hetzelfde. Met droog papier afvegen en met een nat doekje en een vingertopje inwendig rondjes draaien. Je wilt niet weten hoeveel "aanslag" er nog op dat doekje te zien is. Je bent wel goed schoon daarna.

Reactie

Met droog papier afvegen en met een nat doekje en een vingertopje inwendig rondjes draaien. Je wilt niet weten hoeveel “aanslag” er nog op dat doekje te zien is. Je bent wel goed schoon daarna.

Dit is dus wel heel slecht voor de darmflora van je rectum/endeldarm. Het slijmvlies raakt hierdoor geïrriteerd en beschadigd en dat zal uiteindelijk alleen maar tot meer klachten leiden.

Reactie

Maar ik kom niet in mijn rectum. Het is ongeveer een halve cm in het anale kanaal. Dan zit je nog ter hoogte van de kringspier. Is dat ook slecht dan?

Reactie
Reageer op: Uur na poepen weer vegen?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief