groene ontlasting

Hoe komt het dat je dagen helemaal niks eet?
    Het groene dat je overgeeft als je een lege maag hebt is galvocht.

Reactie

Ik heb dit ook bij blue caraƧoa! Dit maakt me al veel beter hahaha šŸ˜€

Reactie

Misschien komt dat door het grazen.probeer niet vaak in weiland te wandelen.gewoon in de stad terrasje pakken een lekker biertje de beste dan komt het allemaal goed.

Reactie

Ik heb gisteravond een aantal glazen bleu qeuroseo gehad en inderdaad groene ontlasting !
    Maar tot de verontrusting gekomen dat ik de hele nacht + nu hele dag misselijk, buikpijn, hoofdpijn heb !
    Vanmiddag kwam ik erachter en nu niet meer kunnen ontlasten !
    Ik ben direvt naar de huisartsenpost geweest waarna ik een darminfectie en buikgriep bleek te hebben !
    Jullie kunnen beter eerst dokter gaan na op deze dingen te kijken !

Reactie

Ik schrok me net ook dood toen ik zag dat mijn ontlasting nogal groen was en ik ben dus even gaan Googlen kom ik hier uit en bedacht ik me ineens dat nouja ik krijg binnenkort een halfbroertje en gister hebben mijn vader en stiefmoeder de 20 weken echo gehad en bleek het dus een jongen te zijn) en mijn vader en stiefmoeder hebben dus gister ook cakejes gebakken met blauwe kleurstof erin Marja toen ik van de wc kwam had ik me niet bedacht dat het van het cakeje is dus heb ik er nog 1 opgegeten Hahah dus het zou nog wel een paar dagen groenig zijn

Reactie

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/77858-problemen-stoelgang-zwarte-rode-en-groene-ontlastingpoep.html

Reactie

Hallo...
    Dit had ik ook.
    Ik heb daarvoor een suikerstok gegeten en daar zat kleurstof op. Ik kreeg ook groene ontlasting..
    Misschien heb je iets met kleurstof opgehad ofzo.
    Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen...
    Groetjesss..

Reactie

Hallo,
    Ik ben een meisje van 13 en heb sinds vandaag ook groene ontlasting. Ik schrok me dood toen ik het zag. Dus ik ben wat gaan zoeken en veel zeggen dat het door alcol komt maar dat heb ik (misschien wel duidelijk aangezien ik 13 ben ) dus niet gehad. Wel heb ik snoep gehad dat blauw van kleir was kan het daar aan liggen?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Dat zal dan ongetwijfeld van de kleurstof van het snoepgoed zijn .

Reactie

Raar maar waar, blauw snoepgoed heeft GROENE* ontlasting veroorzaakt bij mij!
    Ik had dus gisteren van die Gevulde stiften (snoepfabriek) gegeten, hele verpakking van die blauw kleurige snoep, en een dag later heb ik echt groene ontlasting, niet blauw.

Dat zie je meerdere mensen hier zeggen. Blauw snoep of voedsel = groene ontlasting? je zou denken dat komt dus niet overeen, maartoch..

En dit snoepgoed heeft als enige kleurstof E133 (Brilliantblauw FCF) dat dus duidelijk in staat is je poep groen te maken!

Reactie

Omg ik heb nu 2 weekenden blue curaƧao gedronken en heb daarna ook steeds last van groene ontlastinf. Het ligt gewoon daar aan haha

Reactie

ik had ook groene poep en dat kwam waarschijnlijk door blauwe sluch wat ik de laatste tijd heel veel gehad he

Reactie

Ik heb ook groene ontlasting nadat ik gestopt ben met roken kan dit ???

Reactie

Dat zal niet van het stoppen met roken zijn

Reactie
Reageer op: groene ontlasting
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief