Pijnlijk bultje anus

Dat zou dan een steenpuist kunnen zijn, maar dat is ongezien moeilijk te beoordelen. ik denk toch dat je er verstandig aan doet om even bij je huisarts langs te gaan. Die kan er dan even naar kijken.

Reactie

Ik heb laatst ook zo'n bultje ontdekt. Hij zit net in de anus dus ik kan hem zo niet zien. Hij doet niet zeer alleen als ik er hard op druk. Ik heb nooit aambeien gehad dus ik weet niet of dit er een is. Ik heb wel vaak jeuk rond mijn anus en hij is dan ook vochtig. Wat denken jullie?

Reactie

Dat lijkt toch op een aambei.
    Je zou er aambeienzalf voor kunnen gebruiken. Sperti bijvoorbeeld.

Reactie

ik heb echt precies hetzelfde, ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn en ik wil niet naar de huisarts of het aan mn moeder vertellen, someone an idea? 🙁

Reactie

Het zou een aambei kunnen zijn. Maar dat is ongezien moeilijk te zeggen.
    Ga dus toch maar even naar de huisarts...

Reactie

Hoi ik snap dat dit vervelend is maar uit voorzorg zou ik het je moeder wel zeggen aangezien ze zelf ook vrouw is dus je beter begrijpt.

Hier te lang mee rond lopen word je ook niet beter van en je wilt niet dat het achteraf iets ernstigs is.

Groetjes Saviël

Reactie

Eet je ongezond of te weinig?

Reactie

Ik heb een bultje net boven mijn anus, en die is vanavond open gegaan geloof ik. Er kwam best veel bloed uit maar het lijkt best veel op een grote pukkel. Is dit ook een aambei? Iemand suggesties wat ik kan doen? Ben trouwens ook 15 jr oud

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Het kan een aambei zijn... Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reactie
Reageer op: Pijnlijk bultje anus
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief