witte slijm bij ontlasting

Ik heb dat al ong. 2 jaar ik heb alleen 'slijm' en ontlasting maar ik heb geen buikpijn of iets dergelijks ik weet niet of het normaal is ?

Reactie

Sorry voor de extreem late reactie..maar na heel wat onderzoeken en bloedprikken.  Weten ze nu pas wat ik heb.. gluten tolerantie.. Vandaar ontsteking in me darmen als allergische reactie.. Weten jullie het Al?

Reactie
    • Ik heb dit ook¬† groene buikloop met witte slijmen. Enorm veel pijn en krampen en ben al 15 keer naar de wc gelopen..
    Reactie

ik heb al jaren regelmatig witte slijm , heeft te maken met dat je lichaam dit aanmaakt als je stoelgang niet goed is , kan zomaar enkel maande achterheen zijn , t komt en gaat , en wat een onzin en paniek verhalen van sommige van jullie om iemand bang te maken en te zeggen niet goed ga snel naar de dokter, ik zeg je er is gewoon niets aan de hand

Reactie

mijn moeder heeft chron mijn zus altijd darmen ellende we gaan allemaal regelmatig naar de dokter moeder is 96 haar hele leven darm ellende en chron , sommige zaken zijn niet anders leer er mee leven.

zelf ga ik minimaal 3 a 4 keer naar toilet , ben 50 jaar , geen chron geen darm infecties maar wel vaak obstipatie , maagklepje werk soms niet naar behoren en dan eet ik simpel kleiner porties en krijg je ook geen last en krampen ivm obstipatie en 2 dagen later gaat het weer prima tot 4 x per dag, krampen heb ik dus ook bijna wekelijks en houden soms weken aan , ik weet inmiddels dat rauwkost geen goed voor mij is , past is altijd goed en niet te veel koffie , kauwgum is ook slecht , en zo let ik inmiddels overal op, dus kan iedereen beter zijn eetpatroon aanpassen en kijken hoe je eigen lichaam ergens op reageert , en houd dit is een jaar bij ga analyseren wat je heb t gegeten en denk na , nogmaals niets aan de hand mensen

Reactie

Hoi! Heb het ook.... wit slijm bij ontlasting, erop en ook erdoorheen. Het bleek geen worm (Dat zou ook nog kunnen), maar wat het wel is.... mandy, hoe zij ze erachter genomen dat het een gluten intolerantie is? En eet je nu volledig gluten vrij? Welke onderzoeken heb je doorstaan?

Reactie
Reageer op: witte slijm bij ontlasting
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief