Beter!

Hai John het gaat beter al vandaag goed gegeten en morgen met ouders naar huisarts en etc.

Maar heb een vraag. Ik heb dus uriologie door stress. Maar ik heb vandaag weer 3/4 liter gedronken en waar gaat dat dan naar toe want ik plas niks uit en ik krijg dan weer allemaal sensaties als hoofdpijn etc waar gaat dit drank naartoe als ik het niet uitplas

Reactie

Ik begrijp iets niet.
    Je hebt klachten, je bent bang om een watervergiftiging te krijgen en nierproblemen
    WAAROM DRINK JE DAN 4 LITER WATER

Je maakt je voortdutend druk over vanalles en nog wat, water drinken gerelateerd en dan drink je 4 liter water. Je veroorzaakt zo toch zelf klachten en angsten

Reactie

ja nee klopt maar omdat ik dan moet drinken van de arts etc etc. Nu toch de vragen

1 waar gaat het naar toe er is niks met me zeggen ze maar ik plas het niet uit.

2 je zei gister dat ik niet dood zal gaan aan uriologie al kan het wel me hart en bloedcirculatie zouden niet stoppen. Voelde me acuut heel raar en soort raar gevoel bij me hart links niet echt verlamd maar zo onbeschrijfelijk gevoel alsof het trilt maar ook weer niet zoiets. Hart verschilt ene keer 110 1 min later 80 en daarna 90 ik voel alleen bloed door me voeten stromen

Reactie

Heb niet 4 liter gedronken maar alles wat k beschreef gedronken.

Reactie

Voelde opeens iets raar in me hoofd en even telkens wat bij me hart.

ik heb telkens dorst maar plas het niet uit gewoon wat ik daar beschreef graag reactie wil u niet te lang laten bezig zijn

Reactie

Huisarts zei weer vandaag daar nee er gaat niks gebeuren je vergiftiging niet en je gaat niet dood maar toch

Reactie

Maar ik heb vandaag weer 3/4 liter gedronken... wat bedoelde je hier dan precies mee? 750 ml?

Reactie

Heb je de hele dag dus niet geplast?
    Je klachten worden door stress en angst veroorzaakt

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Wat heb je vandaag nou precies gedronken en hoe vaak ben je plassen geweest?

Reactie

Heb wat gedronken en best wel wat

cola bijv

capri sub

water (genoeg

2 x geplast en niet veel het is dus dat het dan in de buik blijft waardoor ik vol raak lopen wat vermoeid is en die klacht bij de hoofd en hart dan. Maar er is nergens een link te vinden met spanningen en bijna niet plassen wel met veel plassen maar dat doe ik juist niet.

Reactie

En voel bloed door me voet stromen waardoor ik die de heletijd beweeg waardoor dat gevoel dan wegga en laat k het komt het weer teruy

Reactie

laten we zeggen 2 liter Max 3 inclusief ijsjes etc

Reactie

Ik wil graag weten hoeveel ( in cc of ml) wat je hebt gedronken

Reactie

Urine blijft donken en zwakke straal

5-6 seconde houd t aan

laten we zeggen ik plas bijna niet

Reactie

Ochtend 2 capri sub 200ml in totaal 400

daarnw een beker water 200 ml voor de medicijnen

daarna tussendoor water ong alles in totaal 500 ml

en daarna als avond 500 ml cola gwn flesje

Reactie
Reageer op: Beter!
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief