Slokdarmontsteking

  • #1

    Hallo,

    Ik heb maagzweertjes en een slokdarmontsteking reflux graad A. Kunnen deze 2 aan elkaar gelinkt worden? Ik slik nu maagzuurremmers. Zou dit de oplossing moeten bieden?

    #2

    De klachten, kunnen met elkaar te maken hebben. Maagzuurremmers kunnen helpen

    #3

    Thanks John, Kan ik dit opgelopen hebben tijdens het eten van eten bereidt op de bbq? De bbq ging moeilijk aan met veel aansteekvloeistof en het vlees werd er al opgelegd terwijl er nog (giftige) rook uit de kolen kwam?

    Ik heb hoogstwaarschijnlijk de heliobacter bacterie niet. Test gedaan via bloed en die was negatief. Gastroscopie gedaan en een biotopt genomen waar ik morgen de uitslag van weet. Ben een week heel ziek geweest, nu gaat het wat beter door de maagzuurremmers en Zink-L-Carnosine en vitamine B12 die ik slik..

     

    Ik voel de reflux (niet zuur) tot in mijn keel.

    #4

    De BBQ zou zeker de oorzaak kunnen zijn. Heb je dat net met de arts besproken ?

    #5

    Nee, ben pas achteraf beginnen nadenken hoe dit alles is kunnen komen uit het niks. De symptomen hebben beginnen optreden 2 dagen nadat ik van het (vergiftigde) vlees heb beginnen eten. Ik ga dit zeker morgen melden aan de arts. Ik hoop dat die reflux en die onsteking weggaan, want zo leven is absoluut niet aangenaam.

    #6

    John nog 1 vraagje. Wanneer beginnen maagzuurremmers aan te slaan? Ik slik ze nu 3 dagen maar merk nog niks verbetering.

    #7

    Het kan enkele dagen duren

Het onderwerp ‘Slokdarmontsteking’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief