kinkhoest(ervaringen

hi, benieuwd naar je ervaring nu met paardenmelk, heeft het geholpen? Zou je het aanraden?

Ik ben ook radeloos en kwam een vage site met paardenmelk tabletten tegen. Fijn om jouw ervaring te horen (en waar je gekocht hebt), Alvast bedankt en hopelijk zijn jullie allemaal hersteld inmiddels

Reactie

Hallo Frederique,

Mijn ervaring met paardenmelk capsules:

Sinds dat ik de paardenmelkcapsules neem (2x 2 per dag), samen met 1x 1000 mg vitamine C per dag, namen de erge stikaanvallen snel af en slaap ik 's nachts veel beter. Bij het opstaan komt er het eerste half uur nog wel slijm vrij, maar ik hoef niet meer te spugen (nog wel wat kokhalzen na een hoestbui). Het hoesten beperkt zich tot een paar keer per dag, en dan met name na inspanning.

Ik heb de paardenmelkcapsules online besteld. Het merk is Vitaforce. Wel wordt er bij vermeld dat he uit moet kijken met het gebruik hiervan als je een lactose intolerantie hebt, want het is wel melk.

Mijn man gebruikt ze ook en wij hebben het idee dat het helpt. In ieder geval namen de klachten behoorlijk af. Maar dit kan ook toeval zijn...

Vorige week hebben we ons bloed eindelijk kunnen laten testen, omdat onze dochter van 9 ook begon te hoesten, en wij op een test stonden.

Mijn man en ik testten positief op kinkhoest, en onze dochter twijfelachtig (nog te weinig aantoonbare antistoffen in het bloed) omdat ze waarschijnlijk nog maar een paar dagen symptomen had. Volgende week wordt ze weer getest. De heftigheid van het hoesten valt bij haar nog mee. Onze jongste dochter begint nu ook te hoesten... Even afwachten.

Reactie
Reageer op: kinkhoest(ervaringen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief