Raar

Hey met Max dit zalf e laaatste keer zijn dat ik de app gebruik want krijg supert hulp nu mijn vraag is

Gisteren had ik in een korte tijd weer wat veel gedronken heb ik gewoon allemaal uitgeplast moest wel 4/5 keer en niet overgeven of misselijk want de maag was leeg dus het was denk ik niet te veel ik had daarna wat hoofdpijn omdat ik er bang voor was. Ik had het gisteren gedaan en voel me zo raar alsof er elke moment wat kan gebeuren alles voelt zo vreemd en angstig kan dit echt een gevolg zijn van chv en angst of is het toch wel een vergiftiging wat denk ik niet kan dronk niet meer dan een liter in een korte tijd of net er boven

Reactie

Elke keer als ik wat eet zit er wat in de keel vandaar dat ik dan zoveel drink

maar voel me zo raar ofzo alsof er elke moment wat kan spelen leek alsof ik wit was maar me moeder zei van niet en ja ik zie raar ofzo voelt allemaal vreemd en raar en kan niet diep ademen af en toe en t lijkt dan alsof er wat kan gebeuren elke moment met soms pijn onderbuik of dan een van de nier

Reactie

Heb namelijk geen raad

Reactie

Dat heeft met een vergiftiging niets te maken.

Reactie

Je zit jezelf weer bang te maken voor niks

Reactie

Aah oke dus alles wat ik ervaar en voel zoals die dingen die daarbij horen kan ik met rust laten?

Reactie

Met zo raar geur van overgeven die naar boven komt etc etc moet gewoon verder

Reactie

yep

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
    1. Ja dokter deed elke keer vinger in me keel om de water eruit te halen ik ga het echt nooit meer doen want ik kreeg allemaal prik in me ogen oren en mond de zure kwam daar in zegmaar is dit normaal ik ga het echt nooit meer doen ik deed het bijna elke dag ik ga het echt niet meer doen

alleen omhoog vanaf nu

Reactie

Ik kreeg traan ogen en alles werd zuur ik ga het nooit meer doen ik beloof het is dit nogwel een normaal verschijnsel maar ik beloof dat ik het niet meer doe

Reactie

Ik deed het nu bijna voor 2 weken en maar ik ga het nooit meer doen want ik kreeg soort iets in me oor alles werd zuur etc

ik ga er mee stoppen maar voor nu is het daardoor niks aan de hand buiten dat ik me lichaam ziek maakte

Reactie

Je moet je daar verder geen zorgen over maken

Reactie

Ondanks ik het twee weken deed

het zuren zal niks beschadigen?

me hart gaat wat harden en sneller ik heb iets zwaars leek het in me oren en het leek alsof het zuur in me lichaam kwam ik zal het niet meer doen ik zweer het maar ondanks ik het zo lang deed zal het niks beschadigen? Al kreeg ik daardoor die dingen? En moet gewoon juiste hulp gaan zoeken

Reactie

Het leek echt alsof ik door het zuren zou overlijden maar dat speelt dus niet

Reactie

Omdat het helemaal naar me hoofd ook ging gewoon alles wat ik zei van boven

Reactie
Reageer op: Raar
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief