Paracetamol

hoi ik heb de afgelopen tijd 1000 mg paracetamol genomen ben 15 en je moest minimaal 16 zijn om 1000 in te nemen

krijg ik nu omdat ik destijds wel 3 dagen achter elkaar een in nam nu bijwerkingen

of iets ergs aan de lever of iets dergelijks las ook op de bijsluiter dat je overdosis kon hebben

Reactie

Ps of je moest 50 kg wegen en zit er wat onder dus ik vroeg me af of er nu een rinkeltje moet bellen omdat ik er destijds wel wat van nam die maand (vorige)

Reactie

Nee hoor

Reactie

Aah gelukkig

ja nee ik nam er best wel wat van in en dat mocht dus niet.. maar het zal me dus helemaal niks aan doen?

wat wat er op de bijsluiter stond was best wel eng

en ja voldoe niet aan de leeftijd en gewicht

Reactie

En ik kreeg opeens een overlappend gevoel van bang zijn en daarna pijn aan de lever.

al nam ik er zoveel van in de vorige maand

volgens mij was dit het gevolg van het bangzijn en omdat ik er aan dacht en ook al heb ik zoveel ingenomen de vorige maand het zal me niks doen en zal helemaal niks krijgen en zeker niet overlijden (wat stond op de bijsluiter)

Reactie

Dan was je al lang dood geweest

Reactie
    1. Aah dus het was een overlappend gevoel van angst en het pijn bij de lever is gewoon door dat ik er aan dacht?
    2. helemaal geen zorgen?
    Reactie

Geen zorgen maken

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: Paracetamol
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief