9 jaar zeer veel lang dik schaamhaar

  • #1

    Hallo ik ben Rozette , ik heb een dochter van 9 jaar met enorm veel lang (6@ 7 cm) schaamhaar. Ik trim het met de kam en schaar, alles boven de kam gaat er af. Het probleem is het blijft zo overtollig groeien. Moet ik met haar naar de dokter of knip ik het gewoon verder af ??

    #2

    IK ben vanavond met haar bij de dokter geweest , hij heeft haar bekeken en onderzocht. Volgens hem zou het in haar genen zitten en het zou van mijn kant komen. Normaal als ik mij niet zou scheren zou ik  ook enorm veel lang schaamhaar hebben.  . Er is niet veel aan te doen dan het regelmatig goed kort knippen. of scheren Ik heb het  ze nu  net als mij zelf   zeer kort geschoren hopelijk groeit het niet te snel terug

    #3

    @ Rozette,

    Ik lees dat u  jou 9 jarig dochtertje  reeds scheert, hopelijk is dat niet met en scheermes want daarvoor is haar vel zeker nog niet sterk genoeg. Doe zoals ik vroeger, knip ze heeeeel kort met de schaar of scheer haar met een tondeuse; Die van mij scheert tot 0 mm. Dan is ze ook heeeel kort geschoren maar zonder rieseco op  jeuk, ingegroeide haartjes of rode bobbeltjes. Ik ben ook steeds lekker kaal en zonder problemen . Mijn dochter heeft zolang ze bij mij was en steeds geschoren was nooit problemen gehad .Ze zegt dat ze haar nog steeds volkomen kaal scheert en nog altijd geen problemen heeft gehad

    #4

    Neen Olivia, het is niet met een scheermes . Ik scheer ons ook met de tondeuse, ze scheert ook tot op 0 mm. We hebben beiden nergens last van; Ik ga er ieder weekend eens over zo zijn we steeds proper.

Het onderwerp ‘9 jaar zeer veel lang dik schaamhaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief