dochter en schoolarts

  • #31

    Het heeft er mee te maken dat jijzelf al die berichten had geplaatst. Anders zou je niet kunnen weten wat er in de andere berichten stond. Ik heb je eerder al een keer gezegd, dat je met je schaamhaar fetisjisme beter naar een andere site kunt gaan. Ga dus vooral naar een andere site waar ze betere moderatoren hebben.
    Mijn taak is het, om ongewenste berichten te weren en te verwijderen. Als je het daar niet mee eens bent, kun je natuurlijk een klacht indienen bij de sitebeheerder.

    #32

    Mocht ik weten hoe ik die sitebeheerder kan bereiken, ik zou verdomme zeker!!!!!! klacht indienen, want we doen niets verkeerd enkel dat we de zelfde computer gebruiken

    #33

    Ik meerdere keren gewaarschuwd over de inhoud van de berichten. Je kunt het contactformulier gebruiken om de sitebeheerder te bereiken. Met een schaamhaarfetish moet je toch echt op een andere site zijn.

    #34

    Waar kan ik dat contactformulier vinden ???? En nochmaals wat u  mij hier noemt dat ben ik zeker !!!!!!! niet

    #35
    #36

    AAn  , https//wwwdokter.nl/contact/

    Ik heb een klacht .................

    #37

    Je moet dit niet in het forum plaatsen maar via het contactformulier versturen Miranda. Oh... het is nu weer Colette

    #38

    Beste John,

    u bent een ongelofelijk klein kind.

    helemaal ongeloofwaardig als dokter.

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #39

    Ik ben geen dokter. En ik zou je nou beleefd willen vragen om met die onzin te stoppen

    #40

    @ John,

    @ John Wat ongelooflijk 26 november 2019 schrijft vind ik ongepast en brutaal . Neen u bent geen dokter dat is waar, maar dat kan met mooiere woorden gezegd worden. Ik heb wel een vraag. Mijn vrouw Olivia vrouw van zoelloe 33 haar berichten op schaamhaar 12 jaar worden steeds gewist. Waarom ??U zegt er is niets gewist van Anoniem. Dat is blijkbaar toch gebeurd, want ik heb dat bericht zelf gelezen en plots was het weg . Waarom ??Ik denk dat u voorstander bent van schaamhaar want alles dat gaat over scheren ervan word direct door u gewist . Ik vind dat ook alles behalve leuk hoor, maar ik zeg het op een ordentelijke manier. Waarom mogen wij als  geschorenen hier ons mening niet zeggen of antwoorden op bepaalde berichten ??

    #41

    Als er berichten verwijderd zijn, dan gaat het om berichten zonder medisch aspekt cq specifieke vraag, of het zijn gewoon ongewenste berichten.
    "Waarom mogen wij als geschorenen hier ons mening niet zeggen of antwoorden op bepaalde berichten ??"
    Dit is nou precies de kern van het probleem. Niemand zit erop te wachten om te horen hoeveel schaamhaar jullie hebben en hoe lang het is en hoe je het weghaalt. Geen enkel medisch aspekt aan dit soort berichten. Daarnaast is het ongepast uitvoerig te beschrijven wat jullie met schaamhaar van minderjarige kinderen doen. Als jullie zo graag over schaamhaar willen praten, zoek dan een andere site. Er zullen beslist wel sites zijn voor schaamhaar liefhebbers. Ongewenste en ongepaste berichten zullen worden verwijderd. En dat geldt niet alleen voor jullie, maar voor alle gebruikers van het forum. Er zijn regels voor het gebruik van het forum, en die dienen te worden nageleefd

    #42

    U bent een echt pietje precies en nog een van de oude trampel; U zou beter met                             pensioen gaan. Ik verzeker u dat er in deze tijd veeeeel mensen  interesse hebben                       over wat een ander doet met zijn schaamhaar en hoe lang het is en de kinderen                            scheren steeds maar vroeger hun schaamhaar af . De tijden zijn verandert hoor John

    #43

    Ik ben helemaal niet van de oude trampel. Maar het boeit niemand of jij, je moeder, je zus, je tante, je man of je dochter schaamhaar wegscheert of hoe lang het schaamhaar is.. Deze berichtjes worden helemaal niet door anderen gelezen. Ik kan dat namelijk in de statistieken zien. Alleen jijzelf geeft er onder een andere naam wel eens reacties op. ( Ik zie de IP adressen weet je nog...)
    Ik zal het nog maar eens zeggen: dit is een medisch forum. En dat jij een kale vagina mooier en properder vindt, is niks medisch. En hoort daarom ook niet hier op het forum. Iedereen is uitgenodigd om hier vragen te stellen zolang er een medisch aspect aanzit. Voorliefde voor kale geslachtsorganen heeft met een medisch aspect helemaal niets te maken.

    #44

    John , het gaat hier wel over dochter en schoolarts he en als u wil weten wie er wel  in geinteresserd is wel hier zij er enkele Sander, Lambert , Vreemde reactie ,Steven en Sascha En uit een ancete die ik gelezen heb , blijkt dat 88% van de vrouwen geschoren is en dat is nog maar enkel in Nederland en zeker de meerderijd van de schoolgaande jeugd

    #45

    Dat klopt inderdaad. Maar de reacties gingen in het algemeen over een schoolartsbezoek en niet om weggeschoren of lang schaamhaar. Daar was nou juist niemand in geïnteresseerd !
    Je hebt ook nog een paar namen vergeten, maar dat was je ieder keer zelf

Het onderwerp ‘dochter en schoolarts’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief