schaamhaar 1é maal scheren

  • #16

    Aan Tandor,

    Ik scheer mij steeds met de Gillette Fusion 5 dat zijn toch goede mesjes veronderstel ik he?? Het ging vroeger wel, . U raad mij aan eens een ander mesje te gebruiken. Wat zou u mij dan aanraden ??

    #17

    Daar kan ik zo geen antwoord op geven. Dat hangt toch af van de huidstructuur en de dikte van de haar

    #18

    Aan Tandor,

    Ik ben blank  en mijn haar is noch steeds zoals vroeger misschien  iets stugger geworden door het scheren. Ik heb mij met die mesjes steeds mooi kunnen scheren is nog maar onlangs dat ik mij niet meer glad krijg. Ik neem telkens een nieuw mesje  dus scherp is het zeker he, daaraan kan het niet liggen. Welk ander mesje zou  u dan voorstellen ?? Ik zou het zeker proberen, ik wil het terug glad

    #19

    Daar kan ik zo helaas ook geen antwoord op geven

    #20

    Misschien zijn die Fusion5 scheermesjes wel vernieuwd in de fabriek. En zoals bekend hoeft vernieuwing hoeft niet altijd verbetering te zijn..

    Ik gebruik trouwens  wegwerpscheermesjes, die zijn veel en veel goedkoper. en zijn ook van het merk Gilette (Blue II). En die bevallen erg goed.

    #21

    Aan Joris,

    Fijn dat u reageert op mijn bericht. Ik ga toch bij mijn duurdere mesjes blijven                              hoor, want met wegwerpmesjes heb ik geen goede hervaring , ik kon mij er te gemakkelijk         mee kwetsen. Het ligt niet aan mijn mesjes maar door het dagelijks scheren is mijn haar           veel stugger geworden. Maar geen probleem woensdag laat ik mij eens waxen. Ik zal zien         welke hervaring ik daar ga mee hebben.                                                                                                    Groetjes Monica

    #22

    als ik mij nog ga laten waxen zal het zeker in dit instituut niet meer zijn. Mijn schaamhaar             Was nog tamelijk lang  ongeveer 3 cm. Ik had gedacht dat ze het daar wel korter gingen            knippen. Maar neen, ze hebben direct dat lange schaamhaar uitgetrokken. Heeft wel veel pijn gedaan.  Als ik het nog laat doen zeker daar niet meer. Het resultaat is wel heel mooi dat     wel

    #23

    Aan Monica,                                                                                                                                                      Hallo ik laat ook mijn  schaamhaar waxen en het gebeurt ook soms dat ik een tijdje wacht en dat het dan ook tamelijk lang is. Waar ik ga is dit geen probleem. Het  meisje neemt een tondeuse en maakt het kort. Dat waxen bij mij is niet zo pijnlijk, ik zeg natuurlijk niet dat ik niets gevoel, maar het is zeker niet erg . Het resultaat is zeker heel mooi? Ik laat het om de 4 weken waxen. Ik woon in Gent . Waar woont u als ik vragen mag?? Misschien wonen we wel niet zover van elkaar en kan u naar het instituut in Gent komen waar ik ga . Daar speelt de lengte geen rol. Als het te lang is snijden zij het kort.Neen wees gerust bij ons wordt geen schaamhaar van 3 cm gewaxt

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG

Het onderwerp ‘schaamhaar 1é maal scheren’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief