kleine penis

Ben 17

Slap 7 cm

Stijf 16

1. Normaal?
    Reactie

Aan allen,

Ik maak me al zorgen over mijn jongen zijn plasser sinds zijn geboorte.

En nu blijkt, mannen én trutten hier aanwezig, heeft deze jongen wél een medisch probleem.

Ik vind het heel erg als je niet mag bezorgd zijn om je kinderen.

En by the way, mannen, size does matter! Wat niet wil zeggen dat er geen ander manieren zijn om genot te ervaren, maar een miniplasser is geen gemiddelde plasser, en ja, jammer maar helaas het bestaat. En ja, daar moet je je kind heel zeker mee leren omgaan, en zeker als moeder moet je er ook mee leren omgaan.  En dat begint, alstublieft, zeker wel met een bezorgdheid, om erger te voorkomen. En eerlijk, info vind je bijna niet. En net zoals jullie hier belachelijk doen, zijn  er helaas ook dokters die belachelijk doen.

Dus als je bezorgd bent, mag je zeker om advies gaan vragen en hopelijk tref je een serieuze mens aan.

Een mama van een kind met een hormonaalfoutje.

Reactie

@Aan alleenstaande moeder

Ik heb in het leger gezeten en uitgezonden. Kan je echt zeggen dat ik honderden mannen bloot gespot hebt. De gemiddelde man heeft een slappe penis van 6-10 cm in erectie ongeveer 14 cm zijn. Er zijn verschillen in lengte door ras een Aziaat heeft eerder een korte dunne en een Afrikaan een dikkere lange. Blanke mannen scoren goed  ertussen in waar je uitschieters in lengte hebt. En natuurlijk als een SLAPPE GESLACHTSDEEL erg  lang oogt dan wordt een blote man het VISUEEL voor een vrouw super aantrekkelijk.. om het te doen in bed.

Je hebt deels gelijk size does matters als we het over een minipenis hebben. De vagina moet optimaal gestimuleerd worden wil je tot ORGASME komen als vrouw. Voorkeur een dikke penis en eikel.

1 ding aan het lichaam wat je niet kan veranderen is de lengte van de penis.. daar moet je het mee doen.

Reactie
    1. ik hep één kleine piemel wat moet ik doen
    Reactie
Reageer op: kleine penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief