kleine penis

Mijn zoon is nu 12 jaar en is 1.50 en zijn penis is normaal even groot als halve pink maar als die een stijve heeft is die zeker een is midelvinger is dat goed

Reactie

Ik heb dus het zelfde verhaal en geen balhaar of kont haar of oksel haar en als die stijf is zeker een groote midelvinger maar ik heb ook geen zaad losing gehad en ik zoek hulp moet ik aftreken komt het dan sneller. Ik heb wel kleine witte troepjes op me lul zegmaar op de kop is dat sperma want sperma is toch vloeistof help me dus aub

Reactie

Die witte troepjes is geen sperma maar smegma. Misschien moet je wat beter poetsen
    Hoe oud ben je?

Reactie

Ik ben 12 maar moet ik me piem. Poetsen ? Want ik dacht mis moet ik gwn aftreken

Reactie

Natuurlijk moet je je penis schoonhouden! Dat ding gaat toch stinken. Hoe vaak douche je of ga je in bad?

Reactie

Is er dan iets miss met mijn lul als ik hem gwn goed doche enz en normaal een grote van een pink en stijf de groote van een middel vinger iets groter is dat een goede lenkte

Reactie

Met de grootte is niets mis maar je moet je penis wel goed schoonmaken.
    Als je onder de douche staat moet je de voorhuid helemaal naar achteren schuiven en goed onder de eikelrand schoonmaken met water.

Reactie

heb jij hier u al antwoord op gehad ? op die vraag
    mijn zoon i van een drieling de ene is heel groot geschapen ,mijn dochter toen ze klein was is zijn penis gebeten met die kleine tandjes en is genaaid aan de onderkant van zijn penis kan het daardoor zijn dat die niet meer gegroeid is ?
    gr

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Dat zou inderdaad een belemmering voor de groei kunnen vormen. Overigens bij een tweeling of drieling hoeft niet ieder gelijk geschapen te zijn.

Reactie

Naar mijn mening maakt u zich druk om lucht.

De penis gaat pas groeien in de pubertijd. Tot die tijd zal het dus een klein frummeltje blijven.

Even afwachten dus, en zeker niet met uw zoon bespreken. U moet uw angsten niet op uw kind overbrengen.

Reactie

De penis gaat pas groeien in de pubertijd

Onzin dus.
    De vraag is gesteld door een ouder die terecht bezorgd is over het welzijn van zijn/haar zoon. Er is namelijk eerder iets gebeurd met de penis van de zoon.

Reactie

Ik denk dat u zich niet zoveel zorgen hoeft te maken ik had net hetzelfde "probleem" toen ik zeven was had ik ook edn plasser ter grote van een slak maar met de haren ging hij groeien en hij is nog steeds niet "groot" maar groot genoeg om kinderen mee te krijgen en mijn vrouw een lekker gevoel te geven ik ben inmiddels 27 en heb twee kinderen en ben gelukkig met alles wat ik heb dus wat maakt de lengte eigelijk uit ik begrijp dat u bezorgt bent maar ik denk dat dat helemaal noet nodig is en dat dat nog wel komt groetjes van mij:-)

Reactie

Heeft iemand het bloed van z'n kind al eens getest of een chromosoom onderzoek gedaan. Mijn kind is een klinefelter en al deze opmerkingen en conclusies slaan op dit syndroom. Google maar eens.

Reactie

Nou toen ik mezelf vroeger ging ontdekken had ik ook een kleine piemel maar hoe meer hij er mee speelt komt er meer bloed naar z'n gedeelte en dat zorgt ervoor dat ie groter word en maak je geen zorgen dat komt wel en het is ook gezond om eraan te zitten u deed dat vast ook nou groetjes.

Reactie

Ik ban een volwassen man een ook een zeer kleine piemel. Als kind viel het sterk op. Mijn piemel was toen ik tien jaar was ongeveer twee centimeter. Op school als de juffrouw even weg was werd mijn broek na beneden getrokken. Om het plagen tegen te gaan maakte ik er zelf grapjes over. Maar vanaf mijn twaalfde begon mijn piemel te groeien. Dat stopte toen ik begin dertien jaar werd. Mijn piemel is ook nu nog zeer klein. In erectie zeven hooguit acht centimeter. Maar ik schaam mij beslist niet hierom. Dat komt dat ik het van kinds af aan geaccepteerd heb dat ik zeer klein geschapen ben. Als je het van jezelf accepteert dan doet een ander dat ook. Mijn advies als jij of je zoon een zeer kleien piemel heeft, doe daar niet geheimzinnig over. Maar accepteer het. En doe in godsnaam geen operatieve penisvergroting of allemaal hormonen innemen.

Reactie
Reageer op: kleine penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief