kleine penis

Ik vind de reactie van Anoniem nogal oppervlakkig, nog nooit gehoord zeker van een hormonale storing of zoiets, dus zeker belangrijk, om als moeder, in de gaten te houden. Mocht het namelijk wel hormonaal zijn, kun je dit op jongere leeftijd veel beter behandelen.

Reactie

Lees meer vragen en antwoorden over een kleine penis
    http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=kleine+penis&sa=Zoeken#1256

Reactie

Beste,

Maak je niet druk! Ik snap je probleem, maar mijn zoontje van 16 heeft een plasser van 19cm en in erectie 24,5.. Terwijl ik 8-12 heb!! Hij heeft het dus niet van mij. Maar wat ik wil zeggen is dat hij met zijn enorme plasser ontzettend word geplaagd! Hij durft na het voetballen ook niet te douchen en draagt alleen wijde broeken.

Kinderen vinden altijd wel iets om te pesten! Toen ik 14 was had ik een plassertje van 3.5cm, maar werd nooit geplaagt. Dat kwam natuurlijk ook dat ik de grootste en forste was van de klas, maar veruit de kleinste piemel had!

Ondanks ik niet gepest werd, was ik wel heel erg onzeker, verlegen en schaamde me voor mijn kleine plassertje! Veel liever had ik zo een enorme piemel gehad als mijn zoon. Want hij word dan wel enorm gepest, maar krijgt wel alle aandacht van de meisjes!!!

Dit is toch niet normaal!!! Zelfs meisjes van 13 zitten achter hem aan, omdat ze weten dat die zo een grote heeft. Ik denk dat er teveel lof uit gaat naar jongens met grote pikken. Waardoor het pesten en schamen van jongens met kleine pikkies alleen maar erger word!!

Wees trots met wat je hebt en iedereen heeft wel iets. Sucses ermee

Reactie

Ik ben ook bezorgd om de grootte van het geslacht van mijn zoontje.
    Ik ga er i.i.g. wel mee naar de huisarts.
    Dottie heeft gelijk, er kan zeker iets hormonaals niet goed zijn. Dat heeft mijn broer vroeger ook gehad , die is behandeld met testosteron.

Verder vind ik heel veel onzinnige antwoorden hier staan die de onzekere moeder zeker niet helpen.

Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zeg dan niks niemandal.

Reactie

Ik begrijp de moeder heel erg goed want mijn zoontje heeft het net zo, zijn neefje en vriendje(van dezelfde leeftijd) hebben het dubbele als die van hem. Natuurlijk weet iedereen dat size doesn't matter maar het gaat moeders niet daarom maar om het gepest worden en de onzekerheid van hun eigen zoon die ze daardoor kunnen krijgen. En voor alle duidelijkheid denk dat geen moeder dit zelf met haar zoon zal bespreken als hij dit nog niet heeft aangegeven maar hier zelf zorgen overmaakt en vast wat informatie wil inwinnen mocht dit wel een reden zijn voor pesterijen of onzekerheden. Natuurlijk heeft iedereen wel iets wat niet naar hun zin in of in andere ogen "niet normaal" maar je hebt altijd kinderen die pesten en daar niet de dupe van worden en altijd andere weten over te halen om mee te pesten en uiteindelijk wordt er eentje gepest. Ik vind het heel goed dat je hiermee bezig bent je kan altijd eerst zelf informatie opvragen bij de huisarts (zonder je zoon mocht hij hier nog niet bewust van zijn) denk dat je daar meer mee opschiet dan sommige antwoorden die hierboven staan. Succes ermee en het komt uiteindelijk echt wel goed!

Reactie

Mijn kind van 7 heeft een heel kleine waarmee wordt erg gepest. Zijn complex nu is dat hij gaat met deselfde leeftijd genoten sodomie proberen. W testosteronij zijn achter gekomen ik en zijn moeder. Wij zij heel erg ongelukkig mee. Toen hij 4 was wij zijn naar de huisarts geweest. Hij is be handeld met testosteron: 4keers 4prijkjes. Heeft niet veel effect. Daarom vraag ik aan de vrouw van hierboven dat zij broer met testosteron is behandel. Wij wonen nu in een afrikaanse land. Wil de vrouw aub vertellen hoe was de behandeling de hoeveelheden testo...en op welke leeftijd. Graag antwoord

Reactie

http://medischcontact.artsennet.nl/Nieuwsartikel/04366/Kind-met-micropenis-opvoeden-als-een-jongen.htm

Reactie

Ik vind dit persoonlijk een belangrijk onderwerp ik had vroeger namelijk ook een kleine plasser toen ik rond de zeven was werd ik er ook met gepest maar toen ik rond de 12/13 werd groeide hij echt veel en nu kan ik niet zeuren wand als hij slap is is hij 18cm

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Sorry hoor, maar ik snap zeker dat een moeder zich zorgen maakt over de grootte van de penis van haar zoon. Haar zoon weet nou niet beter. Als hij later groot is, verwijt hij moeder misschien dat ze er niks aan gedaan heeft. Als hij gewoon wat kleiner is is het zeker geen probleem, maar als het extreem afwijkt kan dat voor het jongetje zeker een probleem worden. Zorg er alleen voor dat je zoontje er nu niks van merkt dat je je hier zorgen over maakt. Dan is het toch geen probleem om wat informatie hierover te zoeken. Succes ermee!

Reactie

ik heb een zoon van bijna 12jaar en heb ook dat probleem,zijn penis groeit niet mee in vergelijking met zijn lichaam,heb nu een afspraak gemaakt bij de kindera omdat ik er mij ook zorgen om maak.groetjes nancy

Reactie

HELP.
    ik ben 14 jaar en ik heb een kleine piem. ik krijg zowat om het uur een enrectie. zou er iets met piem zijn? zou er iets niet goed stromen ofzo?
    help me!

Reactie

Hai, je bent 14 dus ik vind het niet raar dat je zo vaak een stijve krijgt. Maar je maakt je ook zorgen om de lengte. Hoe groot is jouw penis dan in erectie?

Reactie

Beste mevrouw in ben een wat oudere man en ben ook zeer klein geschapen.
    Als kint was het niet groter dan een paar centimeter.
    Pas op mijn twaalfde ging hij groeien tot en ,met mijn dertiende. Stijf is hij hooguit acht centimeter.
    Toch heb ik mij er nooit voot geschaamd.
    Ik maakte er nooit een geheim van dat ik heel klein geschapen ben.
    Natuurlijk wist bijna iedereen die ik ken het.
    Maar omdat ik er geen probleem van maakte, reageerde andere er ook niet negatief op.
    Natuurlijk werd ik wel vaak door vouwen afgewezen.
    Maar als ik een vrouw ontmoete zij ik meteen dat ik buitengewoon klein geschapen was.
    Twee van de drie vrouwen liepen weg, maar een van de drie ging met mij mee.
    Ben inmiddels al heel lang getrouwd en heb ook kinderen.
    Mijn advies is, beslist geen medische ingrepen.
    Gewoon accepteren dat hij klein geschaoen is en er geen probleem van maken, dan is er niet veel aan /in de hand.

Reactie

En, wat zei de kinderarts? ik ben erg benieuwd want mijn zoon van 13 heeft ook een zeer klein piemeltje (de helft van die van zijn broertje van 10). Hij wrodt er niet mee gepest maar hij zorgt er wel voor om niet bloot met andere jongens te zijn. Hij ziet natuurlijk de verschillen en houdt de zijne voor zich. Kan het een hormonaal probleem zijn waar je wat aan kunt doen? Graag jullie ervaring.

Reactie

Toen ik 7 was stond ik nog helemaal niet stil bij de grootte van mijn penis en volgens mij deed niemand dat op mijn leeftijd.. ik herinner het me zelfs dat een jongen bij mij in de klas werd "geplaagd" omdat hij een opvallend grotere penis had dan de rest omdat hij al vroeg in de pubertijd zat. (dat was ik groep 8 dus 11 jaar ongeveer). Wat ik wil zeggen is dat het geen goed idee is om je er mee te bemoeien want op die manier maak je het kind alleen maar bang. Daar komt nog bij dat de penis pas echt groeit in de pubertijd en wie weet is hij een laatbloeier.

Reactie
Reageer op: kleine penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief