kleine penis

Hallo,

Mijn zoon van 7 heeft vergeleken met andere jongens van zijn leeftijd en zelfs jonger,een hele kleine penis. Hij is al erg lang (1.50) alles is in proporties, lengte, gewicht, alleen zijn penis is dan in verhouding tot de rest van zijn lichaamsbouw heel erg klein. Moet ik hier wat mee doen.........hij heeft het niet in de gaten en volgens mij wordt hij er niet mee gepest....althans niet dat wij weten en de juf ook niet. Ik zou het jammer vinden als hij er op termijn wel mee gepest wordt terwijl ik er nu misschien wat mee kan doen. Ben ook nog niet bij de huisarts geweest, wou eerst even kijken of iemand dit probleem kent en mij tips kan geven.
    Alvast bedankt!!

Reactie

Ja, ik heb tips voor je. Een hele serieuze. Als jij als moeder er een punt (!) van gaat maken kun je de jongen voor z`n leven een frustratie aanpraten. Dat kan erg gevaarlijk zijn. Laat de beste man z`n eigen seksualiteit ontdekken en alsjeblieft moeders, blijf erbuiten.
    Je zou toch beter moeten weten; grootte maakt niets uit voor het genot van man en vrouw.
    Als hij volgens jou zonodig stoer moet zijn, nou ja, dan plast hij maar wat minder ver, en driknt hij maar wat meer bier dan z`n vrienden...
    Gelukkig had ik een hele goede vader die altijd zei, ook toen ik er nog niet veel vanaf wist, "beter een kleine die stijgert dan een grote die wijgert". Ik had altijd de kleinste van de gymles maar werd nooit gespet want ik timmerde er gewoon direct op. En ik heb nu "het lekkerste wijf" van de hele wereld die dol is op mijn lollie!

Reactie

Nou, lekker antwoord hierboven!
    Ik kan mij het wel voorstellen hoor, als moeder zijnde weet je gewoon hoe snel kinderen gepest worden maar waarschijnlijk heeft meneer van hierboven zelf nog geen kids.

Mijn oudste werd vorig jaar (toen 7jr) wel gepest tijdens het douchen met gym dat hij een rare piemel had. Volgens mij is er nix mis met zijn piem maar goed zo zijn kinderen er is altijd wel wat!
    Ik merkte het op een gegeven moment omdat hij thuis als hij in zijn blootje liep maar constant zijn hand voor zijn piem hield terwijl wij een heel open gezin zijn.
    Het bleek dat een jongentje hem dus peste en tja, dan gaan anderen dus mee doen.
    Ik loop niet zo snel naar de juf maar heb het in dit geval dus wel gedaan omdat ik geen zin had om een gefrustreerd kind te krijgen.
    Alles is dus goed gekomen!

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik op deze leeftijd niet zo veel vergelijkings materiaal meer heb (hihi) omdat ik ook niet meer bij zwemlessen ofzo loop maar wat vind jij klein dan?
    Ik begrijp dat je niet met de lineaal aan de gang kan maar kan je het vergelijken met een pink of iets dergelijks ?

groetjes x

Reactie

Ja wat een antwoord. Ik wil mijn zoon geen fustratie aanpraten......ik zit er meer mee als hijzelf (hij weet niet eens dat ik er mee bezig ben).
    Maar inderdaad je gaat niet met een lineaal erlangs, en in zoverre vergelijkingsmatriaal, de andere jongens van de voetbal hebben zeker de lengte van een pink, die van mijn zoon is dan een halve pink en de dikte van een vinger. Misschien verandert het nog, gezien de rest van de bouw van mijn zoon maak ik me toch een beetje zorgen. En ik weet dat het op sexueel gebied niet zoveel uitmaakt, toch kan het je zelfvertrouwen flink teniet doen.

Reactie

Ik vind dat moeders zich helemaal niet druk moeten maken omtrent de uiterlijke kenmerken van hun kinderen.
    Pas als de kinderen zelf aangeven er moeilijkheden mee te hebben kun je er als ouder advies over geven.
    Het probleem is dat mannen zich met ander mannen en vrouwen zich met ander vrouwen gaan vergelijken.
    En daar komen verschillen tevoorschijn. Maar dat zegt helemaal niets hoe vrouwen naar maanen kijken en omgekeerd
    Mannen willen dan een grotere penis, vrouwen kleinere binnenste schaamlippen of grotere of kleinere borsten.
    Het heeft alleen maar te maken met uiterlijkheden en niets met relaties en liefde, want dan is het opeens niet meer te belangrijk hoe groot of klein iemand geschapen is.

Reactie

IK HEB HET ZELFDE PROBLEEM, MIJN KIND HEEFT EEN KLEINE PIEM EN TOEN HIJ GEBOREN WAS ZEI DE KRAAMHULP AL WAT HEEFT HIJ EEN KLEIN PLASSERTJE. EN NU IK EEN TWEEDE ZOON HEB GEKREGEN ZIE IK DUIDELIJK VERSCHIL HIJ HEEFT EEN GROTE PIEM EN IK WEET DAT ALS MIJN MAN EEN SLAPPE HEEFT DAN IS DIE OOK NIET GROOT MAAR ALS HIJ EEN ERECTIE HEEFT GROEIT IE ENORM DUS HET KAN ZIJN DAT MIJN ZOON DIT OOK HEEFT EN DIE VAN JOU OOK MAAR DAN HOEF JE JE DAAROM GEEN ZORGEN TE MAKEN WANT MIJ HOOR JE OP SEXGEBIED NIET KLAGEN MAAR HET IS WEL ZO DAT JE OP JE HOEDE MOET ZIJN VOOR HET GEVAL HIJ GEPEST GAAT WORDEN DAN MOET JE ACTIE ONDERNEMEN WANT DAT MOET JE NIET ACCEPTEREN DAT ZAL IK NAMELIJK OOK NIET DOEN, HELAAS IS ER NIKS AAN TE DOEN, MISCHIEN MAAKT HIJ NOG WEL EEN GROEISPURT DOOR, IK WEET HET NIET MAAR MAAK JE ZELF NIET TE GEK HIERMEE WANT DAN GA JE ER ZELF AAN ONDERDOOR.
    SONJA

Reactie

Doet me een klein beetje denken aan het syndroom van marfan, als ik je zie schrijven dat hij erg groot is voor zijn leeftijd, maar er kleine genitali?n op na houdt. Zou dit het kunnen zijn, of is je zoontje gewoon een grote (maar verder gezonde) pechvogel?

Reactie

Hoi carolien, laat je niet gek maken door mensen die bij elke vraag op dit forum aan alles een afwijking of syndroom willen hangen!!!!Als je dat doet hebben we allemaal wel een kenmerk van ??n of ander syndroom.....Jouw zoon is inderdaad behoorlijk lang voor zijn leeftijd en ik denk dat de piemel gewoon nog niet "in verhouding "is. Als hij op een gegeven moment wat minder hard groeit, groeit zijn piemel gewoon door en is het lijf op een gegeven moment weer in verhouding. Het is wat minder opvallend als bij een piemel maar mijn zoon heeft bijna 3 jaar de zelfde schoenmaat gehad; nu kan ik ieder kwartaal een maat groter kopen...... En die jongetjes in de kleedkamer zijn die ook 1.50????Nee, ong.1.30 waarschijnlijk, dus hun piemels passen op dit ogenblik beter bij hun lengte ........

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ja wat een antwoord...

En toch ben ik het met deze persoon eens. Ik ben ook niet groot gebouwd... en ook ik kom niks te kort in sex en wedstrijdjes ver plassen....
    Ik vind het eerlijk gezegd dan ook echt nergens over gaan. Dat je je hier zorgen over maakt snap ik dus echt van geen meter. Het zegt volgens mij dus veel meer over jou en je behoeftes dan over de zorgen die je uitspreekt over je kind.
    Normaal gesproken ben ik niet zo direct, maar hier sla je gewoon de plank mis. Als je op deze site kijkt zijn er toch echt 'grotere' zorgen waar je je druk om moet maken.

Reactie

Als je het een onnodig onderwerp vindt sla je het toch lekker over. Volgens mij is dit een hele normale vraag van een bezorgde moeder. Dat niet veel moeders deze vraag stellen wil niet zeggen dat er niet meer mee bezig zijn. Als ik alle vragen zie over pijn in de buik bij menstruatie kan ik als ervaren vrouw ook denken: tja, dat hoort erbij! Maar voor dat meisje van 13 kan het een normale vraag zijn.....

Reactie

Als je het een onnodig onderwerp vindt sla je het toch lekker over. Volgens mij is dit een hele normale vraag van een bezorgde moeder. Dat niet veel moeders deze vraag stellen wil niet zeggen dat er niet meer mee bezig zijn. Als ik alle vragen zie over pijn in de buik bij menstruatie kan ik als ervaren vrouw ook denken: tja, dat hoort erbij! Maar voor dat meisje van 13 kan het een normale vraag zijn...

Dat is wel zo, maar je bent toch met me eens dat de grootte er niet echt toe doet. Als hij daar niet om geplaagt wordt, is het wel om iets anders. Wie weet is het later een lange vent, met een 'kleine' waar het om gaat is dat hij gezond is. Dit is gewoon niet ongezond. En in zoverre ben ik het met het eerste antwoord eens: als je als moeder/ouder er aandacht aan gaat besteden, dan word het wel erger...

Reactie

Dat de grootte er niet echt toe doet, nee, als het in normale verhouding is, niet nee. Maar een volwassen vent van 1.85 en verder een normaal postuur zal die echt gelukkig zijn met en piemel van 6 cm.......Volgens mij ben je in je puberjaren dan toch behoorlijk onzeker.......Daarom komt deze moeder met deze vraag, ik kan dat heel goed begrijpen. Maar aangezien deze knul op 7-jarige leeftijd al 1.50 is denk ik dat alles nog niet in "verhouding"is. Het heeft er niets mee te maken dat ze haar zoon niet "stoer"vindt, als ze deze vraag had gesteld over hele kleine oortjes had ze hele normale antwoorden gekregen. Groetjes, moeder van een zoon.

Reactie

Er valt toch niks aan te doen, dus kan je je er maar beter niet veel mee bezig houden.

Reactie

Soms willen ouders alleen gerustgesteld worden of ervaringen uitwisselen.......je hoeft niet gelijk aan een knul van 7 penisverlenging uit te leggen......want er is w?l iets aan te doen.....gr.moeder van een zoon.

Reactie

nogal raar als iemand er zelf niet mee zit

hoe praat je iemand een complex aan.....

Reactie
Reageer op: kleine penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief