jongens in de pubertijd!!!!

Je kunt de voorhuid ook niet met de hand gewoon helemaal naar achteren schuiven?

Reactie

Tandor, echt malle respect aan jou om al 4 jaar antwoord te geven op zulke vragen en serieus te blijven 🤩

Reactie

nee

Reactie

Nee ik kan niet met mijn hand mijn voorhuid naar achteren schuiven

Reactie

Ga dan met de klachten naar de huisarts

Reactie

Maar ik vind het heel erg ongemakkelijk om het tegen mijn ouders te zeggen

Reactie

dat begrijp ik wel, maar je zult zien dat het allemaal reuze meevalt. Bespreek het met je vader..

Reactie

Mijn eikel komt ook niet bloot te liggen als ie stijf is. Als ie slap is kan ik mn eikel wel bloot leggen en als ie stijf is gaat t wel maar heel moeilijk. Is dit normaal?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ben trouwens 16

Reactie

Nee, dat hoort niet zo t zijn en kan met seks problemen opleveren. Ga met de klachten naar de huisarts

Reactie

Ik las bij gezondheidsnet dat bij sommigen de voorhuid de eikel bedekt bij erectie doordat de voorhuid langer is en dat dit geen probleem is.

Reactie

Dat hoeft inderdaad geen probleem te zijn, maar ook in dat geval moet je de voorhuid dan nog steeds helemaal naar achteren moeten kunnen schuiven zodat de eikel bloot komt te liggen

Reactie

Dat kan, maar dat gaat niet heel makkelijk. Is dit een kwestie van vaak doen?

Reactie

Dat zal inderdaad een kwestie zijn van vaak herhalen. ieder dag terwijl je doucht enkele keren

Reactie

Oke, bedankt voor de geruststelling

Reactie
Reageer op: jongens in de pubertijd!!!!
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief