jongens in de pubertijd!!!!

Ik heb een vraagje

Ik ben een jongen van 14 jaar en heb nog geen baard in de keel. En ik denk dat mijn penis aan de kleine kant is 7 cm slap 10 cm erectie. Ik heb al wel schaamhaar en lichtelijk arm en beenhaar, en ik ben 161 cm.

Reactie

Dat is toch vrij normaal hoor. Je penis kan nog tot je 21ste groeien

Reactie

Hallo, ik ben net 16 heb al balhaar , zaadlozing en een paar haren oksel haar maar nog geen baard in de keel.

Hoe komt dit

Reactie

Geen idee. Rustig afwachten De een is wat eerder dan de andere

Reactie

Hallo ik heb sinds gister best wel keelpijn vooral als ik slik. ik voel daar ook een of andere gare bobbel. Mijn stem is ook lager geworden. als ik op sommige momenten praat zoals ik normaal praat zegmaar dan crackt het helemaal. Heeft dit te maken met Baard in keel.

ps ik ben 14

Reactie

Ik denk eerder dat het met de keelpijn te maken heeft

Reactie

ik ben 12 en heb al zaadlozing en ben al 175 en heb baard in de keel is dit normaal

Reactie

Hi ik heb een vraagje, ik ben een jongen van bijna 14 en laatst had ik (in erectie) een heel klein beetje wit achtig spul bij mijn eikel, ook een beetje plakkerig soortvan. Kan het sperma  zijn of niet? Ik ben wel benieuwd. Want ik heb nog geen echte zaadlozing gehad.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Dat kan ook gewoon voorvocht zijn. Daar heb je geen zaadlozing voor nodig.

Reactie

Ik ben 16 jaar en vier maanden en heb nog geen zaadlozing gehad.

Is dit normaal?

Reactie

ik ben 16 jaar maar mijn lichaam heeft nog geen van deze dingen ontwikkeld..  enig idee waarom?

mvg

anoniemm

Reactie
Reageer op: jongens in de pubertijd!!!!
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief