Schoonmoeder bemoeit zich continu!!

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

hey,hier juist hetzelfde,toen onze zoon 2 maanden oud was,heeft ie een ernstige hersensvliesontsteking gekregen. we belden iedere dag naar haar om haar te vertellen hoe de situatie was met onze zoon.

nu,wat gebeurde er?
    ik had eens vergeten om haar te bellen,omdat mijn moeder ook eens wilde weten hoe het ging met de kleine.

dus ja,mijn schoonmoeder beld naar haar dochter,zit te wenen aan de telefoon,en dan beld haar schoonzoon naar ons,krijgen haar aan de lijn,en ze zegt dat we nooit denken aan haar,dat we geen rekening houden met haar,dat we haar altijd vergeten,ze zegt dat ze erg van afziet,en dat het haar kleinkind is!

dan kregen we de man van haar dochter aan de telefoon,waarop ie ons begon uit te kafferen,dat we verantwoordelijkheid moeten afleggen,dat zijn moeder daar zit te wenen,door onze schuld!
    dat we rekening moeten houden met haar,en dat het haar kleinkind is die in het ziekenhuis ligt!

ik wist niet wat ik moest zeggen,denken,of voelen!!

wat moest ik dan zeggen? het is wel mijn kind die daar ligt,en het enige da ik krijg is bakken kritiek over me heen,ik heb dagen nie geslapen,weende iedere dag,waren helse dagen,en dan krijg je zoiets te horen!!

onze kleine is nu 4 maanden oud,en gaat al heel wat beter,de kleine heeft nu een lelijke hoest,en ben ermee naar de dokter geweest,en krijgt antibiotica,maar voor madam is da nog nie genoeg,nu zouden we volgens haar nog eens moeten gaan naar de dokter,omdat het nog nie betert volgens haar!

maar ik weet wanneer mijn kind beter wordt,en wordt ook beter!!

toen we pas samen gingen wonen,wilde ze de papieren van de meubelen die we aangekocht hebben.
    ze ging ze in haar kluis steken bij de bank,zodat,moest er ooit iets gebeuren tussen ons,dat haar zoon alles zou hebben,en ik niks!!
    zo'n dingen vraag je toch niet?!

goh,ik kan boeken schrijven!

ik wordt hier echt uitgeput van,door de situatie met mijn zoontje ben ik totaal uitgeput van de stress en oververmoeidheid.
    maar niemand wil dit maar snappen.

het enige dat ze doet is haar zoon prijzen dat hij zo goed voor zijn zoontje zorgt,en dan vraagt ze aan mijne man,of ik wel goed voor mijn kind zorg,en of ik hem wel graag zie(mijn zoontje he)!

kunnen jullie me aub helpen,ik ben ten einde raad.

Reactie

Ik heb er altijd een beetje moeite mee als mensen zich 'slachtofferig' opstellen alsof het hen allemaal overkomt. Ik zeg dan altijd: jij láát het gebeuren zodat het je overkomt. Ik bedoel dit niet onaardig hoor, begrijp mij goed, en het zal ook niet eenvoudig zijn de situatie te veranderen, maar je bent nooit machteloos al lijkt dat soms in de persoonlijke situatie alsof dat wel zo is.

Reactie

Hallo,

Ik heb al 5jaar hetzelfde probleem maar dan andersom ...mijn opvoeding is vrij normaal maar mijn Ex schoonmoeder vindt dat alles maar mag ! bv in de ochtend lekkere zakken chips bunkeren en nog veel meer ...mijn 1e kind heeft na 5 jaar flinke gedrachtsproblemen en is in behandeling die totaal niet helpt. Schoppen slaan schelden en driftbuien ..en alles maar mijn schuld opschuiven ..lekker makkelijk. Kijk maar uit met je kindje ..ze zijn niet veilig ..alleen bij jou !.
    Inmiddels ben ik gescheiden en ze blijft maar doorgaan met bemoeien! ook mijn EX ...die stond altijd achter haar moeder en dat maakt het nog moeilijker.

Reactie

Kinderen zijn altijd gebaat bij vertrouwen, veiligheid en grenzen. Kinderen die alles mogen, gaan zich op den duur onveilig voelen.

Reactie

Aaag altijd de schoommoeder.

IK heb ook zo eentje ze bemoeit haar ook met alles de opvoeding , als ik naar buiten wil gaan met mijn baby, ze bemoeit zelfs wat ik voor mij dochter koop met mijn eigen geld !!!

Ook als familie een cadeautje geven aan mijn baby zegt ze waarom heb je dat gekocht je konde gewoon iets goed koops kopen voor haar.

En wanneer mijn kleintje zit te huilen en ik als moeder zijnde wil haar troosten pak ze haar zo uit mijn handen af zonder het te vragen, dat doet ze ook wnr ze niet zit te huilen.

Reactie
Reageer op: Schoonmoeder bemoeit zich continu!!
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief