Eerste Zaadlozing jongen met 10 jaar en 8 maanden?

De zoon van mijn nieuwe vriendin was vannochtend erg geschrokken. Blijkbaar was hij nog niet seksueel voorgelicht over een natte droom.

Hij kwam namelijk naar mij toe of ik effe naar zijn bed wilt kijken. Er lag vies slijm op de lakens. Ik was best verbaasd als het was wat ik dacht maar met 10 jaar?
    Ik kon het identificeren als sperma zie afbeelding onder.

Maar is het niet heel vroeg en is hij nu al vruchtbaar?
    Moet ik hem vertellen over sperma en uitleggen nu hoe over masturberen ?
    Ik vind het best moeilijk weet niet waar ik moet beginnen en schaamte. Met een smoesje zei ik dat er niks aan de hand was en ik met hem er later op de dag erover had.

Reactie

Sperma?  Gevonden op laken zoon van 10 jaar.

Reactie

Dat is een normaal verschijnsel, De een iets eerder dan de ander....

Reactie

Bedankt voor jouw snelle reactie dokter Tandor. Als ik het goed begrijp is dit normaal voor zijn leeftijd?!

De 10 jarige zoon van mijn vriendin is best vroeg aan het puberen. Hem een keer een maandje terugper toeval naakt gezien onder de douche Schaamhaar heeft hij al wat maar nog geen bos. Ook wat haartjes onder de oksel. Zijn piemel is flink gegroeid en ballen ogen dikker.

Maar dat het zo snel zou gaan?

Hij weet mischien wel wat zaadjes zijn,  maar had geen idee hoe sperma in het echt uit ziet.  Gij vond het behoorlijk smerig aan zijn gezicht te zien.

Hem nu seksueel voorlichten erover met een masturberen uitleg?

Reactie

Dat kan zeker geen kwaad.

Reactie

Ik weet het natuurlijk niet zeker, en het kan natuurlijk best de eerste sperma zijn, maar afgaande op de foto lijkt het erop dat het geen natte droom was, maar gewoon het resultaat van masturberen. Als het in zijn slaap was gebeurd had er misschien wel een natte plek geweest, maar niet zo een als op de foto.

Reactie

Kan zeker geen kwaad om nu al met voorlichting te gaan beginnen. Heb je er met zijn moeder over gesproken ?? Lijkt mij dat zij het toch ook moet weten dat haar zoon zijn eerste ?? zaadlozing heeft gehad....Als je het lastig vindt om 1 op 1 voorlichting te geven misschien een idee om dit samen met zijn moeder te doen. Succes!

Reactie
Reageer op: Eerste Zaadlozing jongen met 10 jaar en 8 maanden?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief