Afscheiding vagina meisje 11 jaar

  • #1

    Mujn dochter zit in de puberteit en ze heeft veel last van doorzichtig slijm dat uit de vagina loopt.
    Meestal heeft ze het in de ochtend.
    Het valt haar echt op want ze slaap naakt. Ik kan het als vader herkennen als het nat worden bij een vrouw bij seksuele stimulatie, penetratie en orgasme.

    Maar bij haar is dit niet aan de orde..ze slaapt en als ze wakker is dan is haar vagina behoorlijk nat.

    #2

    Is ze al ongesteld?

    #3

    <b>Ze menstrueert al zo'n half jaar dus ja ze is al ongesteld. Ze heeft ook borstjes en schaamhaar.</b>

    Het overvloedig slijm heeft ze niet altijd ongeveer 2-3 maal in de week.

    En is altijd als ze wakker wordt dus in de ochtend. Ze schaamt er een beetje voor dat ze lekt. Ik heb het zelf gezien bij haar maar het doet me denken het is het zelfde uitziende slijm bij mijn vrouw als ze opgewonden is of tijdens de seks.

    Het is dus raar of vervelend dat het bij mijn dochter zomaar onverwacht gebeurt.

    Ik vergelijk het als voor vocht bij de man. Maar haar vagina is kledder nat om het te visualiseren.

     

    #4

    Het zullen toch de hormonen zijn. Misschien verstandig om een onderbroek aan te trekken voor de nacht.

    #5

    Misschien denk ik dat ze een natte droom had.. eventueel een orgasme in de slaap! Het heeft inderdaad ook iets met ophoping van sekshormonen te maken.
    Vooral jonge meisjes kunnen net zo als puberjongens klaarkomen in de nacht tegen de ochtend aan.

    Er is trouwens niets aan de hand als je een kleddernatte vagina hebt. Dit betekent dat haar lichaam gezond sexueel reageert. Let aub ook op haar clitoris en schaamlippen opgezwollen zijn. De hormonen en erotische dromen in de slaap kunnen een vrouw in opwinding brengen.

    Bart..je kunt je dochter aanraden om voor het slapen te gaan te vingeren . Als ze een orgasme krijgt zal ze bewust merken dat ze ook erg nat is erna. Niks fouts mee en handig bij geslachts gemeenschap voor de penetraties.

    Ik slaap en mijn vriend naakt , net zoals mijn puber kinderen. Lakens nat? Gewoon verschonen! Bloot slapen is gezonder.

    #6

    Bedankt Sanne!

    Aan natte dromen bij meisjes had ik nou net niet aan  gedacht. Weet alleen dat het bij tiener jongens regelmatig voorkomt. Natuurlijk komt er sperma vrij waar je ook kan over schamen..maar net gegoogled natte dromen bij vrouwen.  Yes..je hebt gelijk Sanne.

    We slapen naakt en gaan graag naar saunas en naaktstranden.

    Sanne,  als ze erg nat is van onder bij het wakker worden  is inderdaad haar clitoris een hard knobbeltje en de schaamlippen  als zweet druppels gezwollen. Dus kan zeker zijn dat ze een erotische droom had wat ze niet meer herinnert. Ze moet gewoon accepteren dat haar lichaam volwassen

     

    Super!

     

     

    #7

    Sorry hoor maar als vader reageer je er niet zo op is iets meer voor moeder zijnde wat een rare reactie bah

    #8

    Ja, klopt ik zelf vind het niet kunnen om als man naar dochter vagina te kijken. Je kan helpen als zij het vraagt

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Oh hier komen de moraal ridders weer.

    Door dit soort mensen krijgen kinderen dus schaamte gevoelens.

    Als ze er nou op een of andere manier liever naar haar vader mee komt moet dat toch kunnen.

    Zolang hij er (Op een seksuele manier) aanzit.

    Vind alleen dat hij het ook aan zijn vrouw had kunnen vragen..... die had waarschijnlijk ook t antwoord kunnen geven,en misschien haar dochter kunnen uitleggen hoe ze mastrubeerd

    #10

    Wow wat ziek.

    Als mijn vader zo alles had geweten over mijn vaginale problemen had ik me opgesloten!

    Hoe vaak bekijk je haar harde knobbel?

    Het klinkt echt ziek hoor!

    Ja nog een morale ridder!

    Dat hoort gewoon niet hoor.

    #11

    mensen laat het gewoon. Als de dochter en mee naar haar vader komt wat maakt het dan uit. Jullie hebben er toch geen last van, dus wat boeit het dan.

    #12

    Waarom zou een vader dit probleem niet met zijn dochter kunnen bespreken? Het is nog maar een meisje van 11 en als ze het in vertrouwen aan haar vader wil voorleggen is dat haar keuze. En waarom zou een man niet naar de vagina van zijn dochter kunnen kijken als er iets speelt wat ze niet kunnen verklaren? Beide ouders (en misschien is dit een eenouder gezin) zijn verantwoordelijk voor het welzijn van hun kinderen.

    #13

    wat een vreemde reactie van haar vader, het is de manier waarop hij zaken beschrijft en benoemt.. krijg er rillingen van

Het onderwerp ‘Afscheiding vagina meisje 11 jaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief