zoon gebruikt mn ondergoed…

  • #1

    Ik ben een alleenstaande moeder met een zoon van 14. zelf durf ik te zeggen dat het opvoeden best goed gaat...tot nu...

    Pas geleden ben ik er achter gekomen dat hij mijn bh's en slipjes gebruikt voor(laat ik het zo zeggen) zijn genot.   Hij komt er echt in klaar.  Ook ben ik er tijdens het opruimen van zn kamer achter gekomen dat hij uit diverse vakantie fotoalbums  fotos heeft gekopieerd van mij in mn bikini of badpak.  wij zijn maar samen thuis want ik ben gescheiden en ik maakte er nooit een punt van dat we elkaar naakt afwisselden in de badkamer als we achter elkaar gingen douchen.  Af en toe was ik ook nog naakt als hij iets kwam vragen ofzo.  Sinds ik dit weet heb ik nog niet echt iets veranderd want ik weet het pas een paar dagen.  Ik heb hem er ook nog niet mee geconfronteerd.... geen idee hoe en of ik dit wel moet doen......graag serieuze reacties want ik zit er behoorlijk mee...

    #2

    Pas de gewoonten in ieder geval aan. Dat lijkt me dan toch wel verstandig. Ik zou wel even "terloops" aangeven dat je het niet zo prettig vindt, dat hij in je ondergoed ejaculeert. Ik bedoel: er zijn grenzen. Verder zou ik er geen diepzinnige gesprekken over houden. Tenzij zijn gedrag blijft aanhouden

    #3

    Het naakt zijn hoeft op zicht geen probleem te zijn. Kwam bij een  naturistische zwemvereniging waar dat heel normaal is. Denk ook dat die jongen zichzelf aan het ontdekken is. Ook zijn er wel meer mannen die damesondergoed dragen of gebruiken. Gewoon over praten lijkt me zo, zonder verwijten. En dat hij beter zelf wat kan kopen en ook niet zomaar op jouw slaapkamer komt. En niet meteen schrikken als hij dan andere manieren zoekt, zoals blote tijdschriften of filmpjes.

    #4

    van het naakt zijn heb ik ook nooit een probleem gemaakt...    maar het lijkt erop dat hij een soort verliefd op me is.......hij gebruikt alles alleen maar van mij....bhs slips en ook bikini en badpakfotos.......gisteren zag ik zelfs de enigste erotische foto die mn ex ooit van me heeft gemaakt  gekopierd in 5voud onder zn bed liggen.....   ik heb met hem gepraat en hij zei me dat hij niet meer zou spuiten in mn ondergoed...maar vroeg me wel of hij de fotos mocht houden want ik was zo mooi......

    ik heb hem gezegd dat het niet helemaal normaal is dat hij zo naar zn moeder kijkt......  hij zei heel verbaasd....ik mag toch wel naar mooie meiden kijken?       ik weet echt niet wat ik hier mee moet.....

     

    #5

    Gezond gedrag is het niet. Misschien goed om toch maar eens met een psycholoog hierover te praten.
    Wat heb je me de foto' s gedaan? En hoe is hij daar ueberhaupt aan gekomen?

    #6

    geen idee hoe hij aan die ene foto is gekomen.......ik heb hem zelf ver weg in kast liggen.....en daar ligt hij nog.....dus of hij heeft hem gevonden en gekopieerd op de computer of hij komt eraan via mn ex.....dat ga ik dus wel navragen......    Ik denk ook dat ik maar eens bij mn dokter ga vragen wat ik moet......als die ook zegt dat mn zoon een keer een gesprek moet houden met een psycholoog....moet ik dat maar gaan regelen.....  t aparte is dat hij zich ook niet schamend opstelde toen ik hem met de hele situatie confronteerde......

    #7

    Zij gedrag daarover is juist zorgelijk. Hij zou zich betrapt en beschaamd moeten voelen. Alles wat op een computer staat is niet veilig voor tieners en pubers...

    Maar wat heb je nou zelf met de foto's gedaan die hij had?

    #8

    tja na lang wikken en wegen heb ik ze weggehaald bij hem...en mn fotoalbums ver weg geborgen..... heb vandaag mn ex gesproken over die ene foto....hij heeft gekeken in de computer wanneer die voor het laatst geopend is en dat is 3 jaar terug.....dus mn zoon heeft toch die foto gevonden in mn kast.    toch twijfel ik of ik de fotos weg moet houden van hem....   klinkt raar maar heb liever dat hij op mijn fotos of ondergoed ejaculeert als dat hij in zn sexuele frustraties andere meisjes, bv klasgenoten gaat lastig vallen... maandag maak ik meteen een afspraak met onze huisarts... .. want ik ben ten einde raad over dit gedoe!

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    Na lang wikken en wegen ze toch weggehaald....en.....toch twijfel of ik de foto;s weg moest houden van hem.....
    Het klinkt inderdaad raar van een moeder waarvan de zoon , zijn eigen moeder als seksobject ziet en de kasten en la's van zijn moeder doorzoekt en er ook geen moeite mee heeft dat tegenover zijn moeder toe te geven dat die op zijn moeder geilt? Dit is toch echt een ongezonde situatie...
    Jou pikante foto's en ondergoed als medicijn?? Denk je echt dat dat werkt?
    Maak zo snel mogelijk een afspraak bij de huisarts.

    #10

    Tja, laat hem lekker aan je bh en string ruiken, aftrekken en klaarkomen. Gewoon laten fantaseren. Buk een keer goed voorover met inkijk en laat je kont goed zien. Laat hem smorgens je warme ochtend adem en lichaamsgeur ruiken. Hij zal zich helemaal suf rukken. Als het daarbij blijft is het toch mooi. Zou het zo laten, verder zo ook kunnen alleen lijkt me niet verstandig

     

     

     

     

    #12

    Lekker laten ruiken aan je slipjes. Lekker die geur

    #13

    Wat een onzin allemaal!

    #14

    Het is een fase waar je zoon in zit en misschien vind je het iets raar maar dat hoeft nog niet slecht te zijn. Je kan niet alles toestaan want dan denkt hij dat alles geaccepteerd is, elders denkt hij dat mogelijk dan ook. Wat hij nu heeft zoals jouw foto's en ondergoed laat dat zo voorlopig, zeer mogelijk als hij ouder word verdwijnt de interesse hiervoor. Zoals je ook verteld vind je het positief dat je zoon dit doet want anders is het mogelijk dat hij klasgenootjes gaat lastig vallen met zijn seksuele activiteiten, dit is juist van jou. Je moet niet boos of afkeurend gaan doen want dat werkt averechts, ga op een gemoedelijke en speelse manier met hem om. Op juiste momenten tijdens douchen bijvoorbeeld laat je hem zien en instrueer je hem over het (jouw) vrouwelijke lichaam en ook aandacht voor hem, je zal zien dat het spannende er af gaat en het in rustiger vaarwater komt. Ook zou je een keer naar het nudistenstrand of sauna met hem kunnen gaan.

Het onderwerp ‘zoon gebruikt mn ondergoed…’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief