verstopt oor

Aan mijn linkeroor heb ik soms last van een verstopt gevoel.

Het is precies zoals ik in een vliegtuig zit. In het begin ging het over door te geeuwen of slikken maar nu niet meer.

IEmand enig idee wat dit veroorzaakt?

Reactie

Misschien vastzittend oorsmeer. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reactie

Zou bij oorsmeer het gevoel niet constant zijn? Soms heb ik van niets last.

ik lees dingen zoals partiƫle epilepsie. Kan dat?

Reactie

Dat hoeft niet perse. Voordat je nou allemaal rare dingen op internet gaat zoeken: Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reactie

Ik had er ook al 4 weken last van. Mijn oor zat niet de hele tijd dicht, maar klaren hielp niet.

Heb van maandagavond tm woensdagavond olie in mijn oor gedaan, zodat als er vast oorsmeer in zou zitten, de assistenten bij de huisarts het oorsmeer er beter uit konden spoelen. Donderdagochtend bij de assistent geweest. Ene oor was schoon, maar de ander was inderdaad helemaal vol met oorsmeer wat ik er zelf niet uit kreeg. Dankzij de olie kregen ze de prop er in 1x uit. Nu hoor ik alles weer goed en voel ik de druk niet meer in mijn oor.

Dus ik denk net zoals Tandor, dat je oor gewoon vol zit met oorsmeer. Maak even afspraak bij de assistent. En voordat je oor laat uitspuiten. Doe 3 dagen van te voren even olie in je oor (beetje)

Reactie

Ben bij huisarts geweest...niets te zien.

zou zoiets ook van stress en spanningen kunnen komen? Heb ook last van hoofdpijn. Kan dit ook een hersentumor zijn?

Reactie

Stress/spanningen zou kunnen. Een hersentumor is het beslist niet.

Reactie

ik heb de indruk dat de druk op mijn oren groter is als ik lig of mij buk.

komt dit dan ook door spierspanning of stress? Lijkt mij raar

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Dat zou best kunnen

Reactie
Reageer op: verstopt oor
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief