Suizen en vol gevoel

Hallo,

Ik heb vorige week een keer tijdens het douchen veel water in me oor gekregen en hij klapte toen dicht maar klapte ook wel even weer open maar daarna ook snel weer dicht. Nu ben ik zelf bekend met dat ik 1x in de zoveel tijd me oren moet laten uitspuiten bij de dokter omdat ik dan weer een prop er heb zitten. Nu heb ik het weekend al gedruppeld met olijfolie en gisteren bij de huisarts geweest de assistente heeft me oren uitgespoten en er kwam ook veel troep uit en ze heeft daarna nog gekeken maar volgens haar waren ze schoon. De rest van de dag bleef ik toch nog steeds het dofe volle gevoel in me oren hebben dacht eerst Mischien nog het water van het uitspuiten maar afgelopen nacht slecht geslapen door dat gevoel en vanochtend weer contact opgenomen met de huisarts en deze heeft in me oren gekeken. Linker oor zag er mooi uit en schoon en me rechter oor was wel schoon maar het trommelvlies was wel wat rood en dof. Nu legde hij mij uit dat het kon zijn dat ik vocht of lucht achter het trommelvlies heb dat dus de buis van eustachius verstopt is. Nu heb ik de tips gekregen om neusspray te gebruiken en te stomen.

Heeft iemand ervaringen en/of tips??

Reactie

Neusspray gebruiken en stomen is het beste wat je kunt doen

Reactie
Reageer op: Suizen en vol gevoel
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief