Gezwelletje, Bult naast neus

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Naar mijn gevoel heb ik dit al langer dat er een bolletje naast mijn neus staat echt aan de rand van het begin van mijn neus. Ik schonk er nooit veel aandacht aan tot in juli dit jaar begon ik er me wat op te fixeren. Vaak voelen, op nijpen, proberen heen en weer te schuiven. Het begon te irriteren en wat ontstoken te raken. Ik kon mezelf overtuigen om er af te blijven en het genas en ik schonk er verder weer geen aandacht aan. Tot een paar dagen geleden naar mijn gevoel is het toch groter geworden. Het is als een hard "schijfje/bolletje" onder mijn huid. Je ziet het goed als ik mijn wang strak trek. Het is groter dan je in eerste instantie denkt en het is hard. Nu doet het weer pijn omdat ik er niet kan afblijven en er op zit te duwen, voelen enzv.

Ik denk dat het tijd is om hiermee toch eens naar de huisarts te gaan want om de zoveel tijd maak ik mezelf gek. Ik dacht eerst een slecht genezen puist ofzo maar nu begin ik me wel zorgen te maken. Uiteraard dat het kanker is.

Wat zou dit toch kunnen zijn?

Ik ga maandag naar de huisarts.

Reactie
Reageer op: Gezwelletje, Bult naast neus
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief