Irritant/vreemd gevoel in neus

Ben trouwens benieuwd naar die mensen hier op de forum, die van begin zo'n 9 jaar geleden of die nu nog steeds last hebben of beter zijn. Jammer dat ze niet meer terug komen om hun verhaal te schijven

Reactie

Hallo aan iedereen die dit nog leest. Ongeveer 2.5 jaar geleden heb ik hier voor het laatst iets geplaatst. Toen heb ik voor dit probleem helaas geen oplossing gevonden hier.Ben ook naar de KNO geweest, onderzoeken gehad etc maar allemaal zonder resultaat.

Ondertussen ben ik er zelf mee bezig geweest en heb ik voor mijzelf ook een oplossing gevonden. Ben naar een psycholoog geweest die mij kon vertellen dat het waarschijnlijk te maken had met spanning/ansgt of een angst stoornis al je het zo wilt noemen. Die angsten kunnen vanalles zijn en zou voor iedereen kunnen verschillen. Door met de psycholoog te praten werd het drukkende gevoel op mijn neus/voorhoofd veel minder en op den duur ging het zelfs helemaal weg! Ik kan dit dus aan iedereen aanraden die vergelijkbare symptonen heeft.

Nu is het niet zo dat ik het nooit meer ervaar, maar merk wel dat als ik goed slaap, niet drink, niet blow het ook veel beter gaat. En er zijn dus ook zeker periodes dat het gewoon helemaal weg is of dat het gevoel zo licht is dat je het ook niet meer opmerkt.

Hopelijk heeft iemand hier wat aan!

Groeten,

Martijn

Reactie

A goed Martijn dat je dit laat weten, bij mij is het ook al een stuk minder sinds ik een leesbril heb genomen. Zelfs al vaak meer dan een week geen last dan komt het 1 of 2 dagen terug maar dan ook minder heftig. en dan is het weer een tijdje weg.

Reactie
Reageer op: Irritant/vreemd gevoel in neus
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief