gebroken neus

  • #1

    Goedemorgen allemaal,

    een paar weeken geleden is mijn neus gebroken.

    afgelopen vrijdag werd eindelijk duidelijk dat ik een gebroken neus heb na een CTscan in het MST.

    nou is mijn neus bot veranderd van positie en staat nu meer naar (mijn) rechts.

    Dit gebeurde bij het slapen ik heb tot gisteren ochtend geen pijn gehad van af het moment dat ik in elkaar werd geslagen. Gisteren ochtend begon ik hooftpijn te krijgen rond 3 uur AM ik ben toen gaan slapen om rond 7 uur en werd gisteren 22:00 uur wakker met hooftpijn en nek klachten die zijn nu nog steeds niet weg.

    ik heb ook nog steeds een bobbel onder mijn oog en blak naast mijn neus aan mijn linker kant.

    waar ik mij de meeste zorgen om maak omdat het er niet hoort.

    Ik vraag me nu dan ook af wat ik moet doen?

    moet ik meteen naar de dokter of kan ik wachten totdat mijn plaats vervangende huisarts weer aanwezig is. om 09:00 uur.

    Ik heb de afgelopen tijd al veel met de dokter gebeld en ook veel met de huisartsen post en ik wil dit niet graag nog een keer doen.

    Gelukkig heb ik nu weinig pijn dit komt voor namelijk omdat ik pijn volledig (kan) uitschakellen.

    Dit voel ik nog wel maar niet meer als pijn maar meer psychologisch wat voor mij niet uit te leggen valt. met veel moeite kan ik het soms weer terug brengen met pijn maar door de angst voor te veel pijn doe ik dit liever niet.

    Mvg Rick.

    #2

    even nog iets extra's

    Als ik over mijn neus vrij of er aan zit zonder voor zichteg te zijn.

    voel en hoor ik gekraak ik weet niet als dit van kraakbeen of het bot is maar ik heb dit nooit eerder gehad

     

    Mvg Rick

Het onderwerp ‘gebroken neus’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief