Bultje op balzak

hey ik heb hetzelfde probleem! het bericht van jou is al 3 jaar geleden, ik heb het ook al een tijdje en de ene is groter dan de andere! soms zijn ze echt heel groot en dan irriteren ze ook als je eraan zit. ik trek wel schaamhaartjes los misschien ligt het daaraan? maar ik ga er niet mee naar de dokter.

Reactie

Hoi ik ben een jongen van 13 jaar.
    en ik heb heel veel pukkeltjes op mijn lul, en ook op mijn balzak. ik heb toen op deze website via google penile pearly papulae gevonden maar dat is het niet want dat zit meer onder de eikel en bij mij zit het echt in / op de huid. en als ik het uitknijp komt er wit spul uit. het zijn echt heel veel, denk wel 80. help me want ik wil er vanaf en ik vind het eng
    wanneer of hoe krijg ik het weg?
    kan het uberhaupt wel weg?
    is dit een soort van soa ofzo?

Reactie

Als er wit spul uitkomt, zijn het dan niet gewoon (verstopte) talgkliertjes, puistjes of mee-eters? Als je ze uitknijpt, doe dit dan wel met schone handen he, om infectie te voorkomen. En als je er niet gerust op bent, laat de huisarts het dan even beoordelen! Dan weet je zeker wat voor bultjes het zijn! Suc6
    Bart

Reactie

Deze bultjes zijn waarschijnlijk plekjes van Fordyce. Zie afbeelding: http://nl.wikipedia.org/wiki/Plekjes_van_Fordyce
    Klopt dat?

Reactie

Hallo,mijn man had ook een bultje aan de balzak hij ging ermee naar de dokter en het bleek een steenpuist te zijn.ik zou ermee naar de dokter gaan als ik jouw was die weet er wel raad mee

Reactie

Lees meer vragen en antwoorden over steenpuisten
    http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=steenpuist&sa=zoeken#1251

Reactie

Ik heb het er ook één sinds een week of twee. Ik kan het niet uit knijpen en het doet wel zeer. Het lijkt ook wel dat het groter wordt. Het zit onder de huid.

Iemand en tip?

Reactie

hallo alemaal
    naar de dokter gaan is het beste ook al zijn het steen puisten.
    zij zien op een dag van alles voorbij komen net als bij zwangere vrouwen die en man als dokter hebben dokters hebben meer penisen en vagienaas gezien dan wie dan ook wel daagelijk's Zij gaan er huis niet boven hangen met go die is klein of groot of krom of wat dan ook zij hebben genoeg gezien en zullen niet laggen of wat dan ook dus wees moedig en denk aan dat zij er zijn om je te helpen niet om je te oordelen wand als je er niet mee heen gaat kan het erger worden pijnlijker en het kan netzogoed wel kanker zijn en dan ben je te laat dus ga er gewoon heen en verstand op nu daar naar kan je weer rustig ademhalen en hoef je ook niet met al die vragen te zitten wat het kan zijn
    M.V.G.Moeder

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

hallo ik ben daniel ik heb een geelachtige bultje op mijn balzak het is niet verbonden met mijn teelbal/of bal zelf maar ik het ziet er nou uit dat ik er nog een bij krijg het doet geen pijn maar ben heel bang en ik wil er eerst advies over krijgen voordat ik de moed heb om naar de huisarts te gaan

help mij 😛

Reactie

Interessant omdat ik ook zoiets heb. Hard bultje onder de huid van scrotum wat iets groter is geworden qua formaat dan in het begin. Paar jaar terug bij de huisarts (Vr.) die vertelde dat het een soort van vetbultje was. In ieder geval niet kwaadaardig. Het is wel weg te halen, heb dat niet gedaan, moet dan nml. wel chirurgisch...is wel een nadeel bij wisselende contacten; moet je het soms weer uitleggen..

als het bultje nóg groter wordt laat ik het waarschijnlijk wél weghalen

Bij mij is het pas gekomen nadat ik het zaakje wel eens scheerde; heb ook wisselende contacten in het verleden gehad; maar wel met condoom.

Reactie

Mijn zoon heeft al jaren last van heel veel en grote talgbulten.
    Heeft via een uroloog onder volledige narcose een deel ervan laten weghalen.Maar niet alles want dan zou hij teveel littekenweefsel krijgen.
    Ondertussen blijven ze gewoon terug komen.
    Hij is ondertussen bijna 24 jaar en heel onzeker over zijn toekomst.Hij praat over:"wie wil zo iemand als ik?"
    En ik ga alleen dood.
    Is er dan geen andere oplossing?
    Mss langs een dermatoloog gaan of zoiets?
    Of een andere eetgewoonte,of medicatie of een bepaalde zalf.
    Kan het mss ook hormonaal zijn.

Grts mama

Reactie

Dag mama van een eenzame zoon, ik kan me heel goed voorstellen dat uw zoon hier helaas onzeker door is geworden. Ik denk dat het juist een heel goed idee is om naar een dermatoloog te gaan. Verder kunt u hem aanraden zo gezond mogelijk te eten (als hij nog inwonend is en u kookt, kunt u daar zelf voor zorgen), en veel water drinken. Water zuivert het lichaam. Wilt u laten weten hoe zijn afspraak bij de dermatoloog is gegaan? Zijn ervaring kan anderen op dit forum weer helpen.

Succes en sterkte!
    Marit

Reactie

En, is uw zoon bij een dermatoloog geweest?

Reactie

Hallo,
    Ik ben 14 en ik heb rondom mijn balzak en penis kleine bultjes zitten, ik kan ze niet uitduwen of wat dan ook. Ik wil hier graag informatie over,

Bedankt....

Reactie

Bedoel je Plekjes van Fordyce?

Reactie
Reageer op: Bultje op balzak
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief