klein hard balletje in balzak

Hoe ziet het bolletje eruit?
    Hoe oud ben je?

Reactie

Mijn vriend heeft ook aan zijn penis langs binnen in de balzak ook een bolletje,doet geen pijn maar is wel 1a2 cm iemand een ideé?

Reactie

Het zou een cyste kunnen zijn.  Even naar de huisarts en laten checken

Reactie

heyhey

Ik zie dat je bericht al even geleden is maar ik wou toch snel reageren.

Als je iets voelt gewoon meteen naar de dokter gaan. Hier vind je geen antwoord op wat het is.

Er is bij mezelf midden juni teelbalkanker vastgesteld en momenteel bezig met chemo.

Zelf iets gevoeld in mijn balzak en meteen naar de dokter geweest. Hoe langer je wacht hoe gevaarlijker het mogelijk kan zijn. (Uitzaaiingen)

Een leidraad: bij teelbalkanker hangt de zwelling/tumor meestal vast aan een bal. En meestal is die ook pijnloos. Als de zwelling niet vasthangt kan het nog kanker zijn maar ook iets anders. Bijvoorbeeld een cyste of dergelijke. Maar deze zijn over het algemeen niet hard en vaak pijnlijk.

Ben je toevallig al naar de dokter geweest? Zoja hopelijk was het een positief onderzoek. Zonee: HOPHOP vertrek! Een checkup kan nooit kwaad en voor schaamte is hier geen plaats voorzien 😉

Groetjes

Ward

Reactie

Ik heb het ook

Reactie

Ik heb het ook

Reactie

Maar wat voelde jij precies ward?

Reactie

wil je het risico lopen om eventueel voor niks naar de arts te gaan of het risico lopen over drie maanden dood te zijn? Heel zwart uitgelegd. Zet je over de angst heen en sluit uit wat het is.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Meteen dood gaan over 3 maanden is wel wat overdreven....

Reactie

Hallo en paar dagen terug ontedekt ik en bulde op mijn balzak aan de rechter kant het is en buldje en aan de andere kant van de buld dus in de balzak is het en klein bolletje het zit echt aan de balzak aand de binnenkant het zit niet los wat kan het zijn ik hoop niet dat het kanker is moet ik me zorgen maken ?

Reactie

Kan iemand helpen op #26 ??

Reactie

Ik voel een heel klein hard bolletje in mijn balzak te grote van een knopspeld.Schiet niet weg

als ik het vasthoudt

Reactie

Zit het bolletje in de huid van de balzak?

Reactie
Reageer op: klein hard balletje in balzak
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief