Druk in het hoofd

Hallo allemaal

Sins een aantal maanden heb ik met vlagen last van duizeligheid en sinds een paar weken is daar een erg vervelende druk in het hoofd bijgekomen (gevoel alsof het hoofd vol met watten zit). Deze zit voornamelijk boven de oogkassen en rond de slapen. Weet iemand misschien of dit iets te maken kan hebben met een eventuele voorhoofdsholteontsteking (ben verder niet verkouden oid) of kan het toch iets anders zijn? De meesten zullen wel zeggen, ga naar de dokter, maar die drempel is momenteel te hoog. Alvast mijn dank!

Reactie

Beetje vreemd verhaal. Je plaatst een bericht in het forum kanker en je gaat ni?t naar een dokter. Nou, sterkte dan maar ermee!

Reactie

Tsja. Soms verwacht je een meelevende reactie, wat blijkbaar niet terecht lijkt te zijn. In mijn bericht staat ook heel duidelijk dat de drempel te hoog is op dit moment. Laat maar!

Reactie

Hoi, het hoeft niet een voorhoofdholteontsteking te zijn. Maar misschien zitten de holtes wel "vol". Je zegt ook dat je duizelig bent. Wordt de druk groter als je bukt????
    Het kan zijn dat je een virusje hebt maar toch niet verkouden. Dit geeft die druk, het zit niet "los", of de duizeligheid komt door een te lage bloeddruk.
    Zelf heb ik jou symptomen wel eens als ik oververmoeid ben of ongesteld moet worden........

Reactie

Ontzettend bedankt voor je reactie. Vanwege het eea in mijn omgeving en daarbij oververmoeidheid lijken dingen weleens erger dan ze zijn! Het lijkt inderdaad met mijn holtes te maken te hebben, ik merk voornamelijk dat als ik mijn jukbeenderen ' masseer', deze pijnlijk zijn. Je reactie vond ik erg fijn, dank daarvoor!

Groetjes Janna

Reactie

Hoi janna, dat is helemaal niet vreemd. Als je een hoop aan je hoofd hebt, krijg je ook vaak lichamelijke klachten. Vandaar dat ik begon over oververmoeidheid.
    Probeer wat rust en ontspanning te zoeken als daar de gelegenheid voor is.
    Ga lekker `s avonds onder een warme douche/bad en ontspan. De ene persoon krijgt bij spanning hoofdpijn, de ander buikpijn....waarschijnlijk is dit je zwakke plek.
    Hoop dat er snel wat verandert aan je situatie en dat het leven weer wat onbezorgder wordt. Waarschijnlijk worden je klachten dan ook snel minder!!!Succes!!!!

Reactie

Ik heb al jaren watten in mijn hoofd. Dat is de enige manier voor mij om het te kunnen omschrijven. Natuurlijk ben ik naar de arts geweest maar behalve schildklier problemen ben ik gezond.

Hij heeft er geen verklaring voor. Zijn er mensen die dit herkennen.

Het beïnvloede mijn algehele welbevinden

Reactie

Al bij een fysiotherapeut/manueel therapeut geweest? Zou dat zeker uitproberen.

Gr, Thea

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: Druk in het hoofd
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief