Gevoelige bijbal

  • #1

    Hallo
    Ik heb al een tijdje last van een gevoelige bijbal. Ik heb het idee dat het ook een klein beetje voelbaar is op mijn teelbal. De gevoeligheid bevind zich alleen aan de onderkant van de bijbal.
    Ben er al een keer mee naar de dokter geweest die Zij dat het niks ernstigs was. Maar toch maak ik me zorgen wat moet ik doen?

    #2

    ik heb ook niet het idee dat het veranderd of erger is geworden

    het is ook alleen gevoelig als ik er aan zit anders niet

    #3

    Wanneer heb je er last van?

    #4

    Ik las je andere bericht net iets te laat. Het is dus hel normaal dat je bijbal gevoelig is als je er aan zit. Dar is dat ding ook niet voor bedoeld. Je moet er gewoon vanaf blijven en niet aan frunniken

    #5

    ik heb er verder geen last van. Ik voel alleen dat het gevoeliger is als ik er aan voel aan de onderkant.

    #6

    Oke bedankt

    #7

    Die vraag heb je gisteren in een ander topic ook al gesteld...en antwoord gehad. Als je er ongerust over blijft ga dan terug naar de huisarts en bespreek het

    #8

    ik vind het wel gek dat ik dat maar aan 1 kant heb

    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #9

    nee hoeft niet zo is het wel goed.

    dacht dat ik mijn vraag niet goed had uitgelegd gisteren.

    #10

    Dat is niet gek maar heel normaal, dat je het aan een kant wel voelt en andere andere kant niet,

    #11

    laatste vraag

    ik heb toch wel het idee dat het een beetje erger is geworden sinds ik naar de dokter ben geweest. Kan dit?

    #12

    ik weet het namelijk ook niet zeker.

    Kan dat niet zo goed inschatten

    #13

    Dat kun je alleen maar zelf bepalen

    #14

    maar zou dat kunnen?

     

    #15

    zal ik dan gewoon kijken of het vanaf nu erger word?

Het onderwerp ‘Gevoelige bijbal’ is gesloten voor nieuwe reacties.

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief