Mijn vader heeft alvleesklierkanker

Mijn vader heeft 2jaar geleden alvleesklierkanker gekregen naar een aantal controle's is alles goed, hij heeft tot nu toe geen uitzaaiingen.
    Hij heeft alleen sinds een aantal maanden last van rillingen,koorts, transpireren en na zo'n aanval is hij volledig uitgeput, is er iemand die dit herkend of die er mij iets over kan vertellen.
    Hij weet dat als de kanker terug komt er dan geen genezing meer mogelijk is, dus om het aan zijn arts te vertellen durft hij niet omdat hij niet wil weten hoelang hij dan nog te leven heeft.
    Kan iemand mij helpen om uit te vinden of dit met zijn kanker te maken heeft.

Reactie

Mijn vader heeft 2jaar geleden alvleesklierkanker gekregen naar een zware operatie en een herstel periode van twee jaar is nu alles redelijk goed.
    Hij heeft inmiddels ook een aantal controle's achter de rug en zijn arts zegt dat er geen uitzaaiingen zijn maar ik ben er niet op gerust.
    Hij heeft sinds een aantal maanden last van rillingen,koorts, transpireren en na zo'n aanval is hij volledig uitgeput, is er iemand die dit herkend of die er mij iets over kan vertellen.
    Hij weet dat als de kanker terug komt er dan geen genezing meer mogelijk is, dus om het aan zijn arts te vertellen durft hij niet omdat hij niet wil weten hoelang hij dan nog te leven heeft.
    Kan iemand mij helpen om uit te vinden of dit met zijn kanker te maken
    heeft.

Reactie

..

Reactie

Mijn vader heeft 2jaar geleden alvleesklierkanker gekregen naar een zware operatie en een herstel periode van twee jaar is nu alles redelijk goed.
    Hij heeft inmiddels ook een aantal controle's achter de rug en zijn arts zegt dat er geen uitzaaiingen zijn maar ik ben er niet op gerust.
    Hij heeft sinds een aantal maanden last van rillingen,koorts, transpireren en na zo'n aanval is hij volledig uitgeput, is er iemand die dit herkend of die er mij iets over kan vertellen.
    Kan iemand mij helpen om uit te vinden of dit met zijn kanker te maken
    heeft.

[/quote]

lieve vanessa,

ik ben twee jaar geleden geholpen voor kanker, en heb hetzelfde idee als je vader, echter die koortsaanvallen heb ik ook, dit heeft niets met kanker te maken, maar met stress, je lichaam heeft zoveel spanning dat dit er op deze manier uitkomt, na zo'n aan val ben je doodmoe maar als je dan geslapen hebt voel je, je weer kiplekker.
    ik wens je veel succes met je vader en maak je niet te druk, kanker hoeft niet terug te komen.

Reactie

Dank je wel voor je reactie toen ik het las viel er tien kilo van mij af.
    Ik weet dat het ook niet met zijn ziekte te maken hoeft te hebben maar je maakt je toch ongerust, en zoals mijn vader zelf zegt : gewoon ziek zijn dat kan niet meer.
    Ik wil je nogmaals bedanken en ik hoop dat het met jou ook goed blijft gaan.

Reactie

Vanessa als je zekerheid wilt moet je met de huisarts gaan praten.
    Ik ben nu al 11 kaar alvleesklierkanker vrij.
    Cilia

Reactie

Hoi Cilia,

Welke behandeling(en) heb je gehad?

Hjet

Reactie

Misschien zijn bloedsuiker controleren.

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG
Reageer op: Mijn vader heeft alvleesklierkanker
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief