vraag me af ?

Hallo ik weet het niet meer wat ik moet denken ?
    Mijn man was de afgelopen zes weken ziek .
    zoals pijn in de buik en op de borst.
    Ze hebben allerlei onderzoeken gedaan .
    En ze konden maar niks vinden ,nu zei de huisarts weet je laat even bloed prikken .
    Nu zo gezegd zo gedaan .
    Een dag later ging de tel. al hij moest direckt naar de ongevallen post komen.
    En nu ligt hij er al weereen weekje in maar die verhalen die ze al rond strooien voor er eigenlijk iets gevonden is tja dat vind ik ook wel een beetje voor barig er is een verhoogde lever waarde in het bloed gevonden .
    En met een onderzoek die naar de aalvlees klier gaat konden ze niet door de addertjes.
    Maar ze praten dan wel over je het zou wel eens kwaadaardig kunnen zijn is dat niet een beetje te voorbarig .
    zo heb ik het ook gezegd maar ja hun zeggen gewoon dood leuk van ja dat moet u toch in het achter hoofd houden .
    Ik denk dan is dat niet tijd genoeg als je echt iets heb gezien wat daar na wijst
    iedereen is al over de emmer en ik weet nu niet meer wat ik moet denken .groetjes Dinie

Reactie

Hallo ik weet het niet meer wat ik moet denken ?
    Mijn man was de afgelopen zes weken ziek .
    zoals pijn in de buik en op de borst.
    Ze hebben allerlei onderzoeken gedaan .
    En ze konden maar niks vinden ,nu zei de huisarts weet je laat even bloed prikken .
    Nu zo gezegd zo gedaan .
    Een dag later ging de tel. al hij moest direckt naar de ongevallen post komen.
    En nu ligt hij er al weereen weekje in maar die verhalen die ze al rond strooien voor er eigenlijk iets gevonden is tja dat vind ik ook wel een beetje voor barig er is een verhoogde lever waarde in het bloed gevonden .
    En met een onderzoek die naar de aalvlees klier gaat konden ze niet door de addertjes.
    Maar ze praten dan wel over je het zou wel eens kwaadaardig kunnen zijn is dat niet een beetje te voorbarig .
    zo heb ik het ook gezegd maar ja hun zeggen gewoon dood leuk van ja dat moet u toch in het achter hoofd houden .
    Ik denk dan is dat niet tijd genoeg als je echt iets heb gezien wat daar na wijst
    iedereen is al over de emmer en ik weet nu niet meer wat ik moet denken .groetjes Dinie

Reactie

Even het is u in middels september
    En mijn man is nu een week geleden geopereerd.
    Ze in het AMC te Amsterdam zijn twaalfvingerigedarm en de kop van de aalvlees klier en de gal weg gehaald
    We hebben in middels een spannende tijd achter de rug.
    En het is nog niet helemaal over.
    Maar het denken is over nu weten we het allemaal .
    Op de uitslagen van de weefsel na die staan nog op kweek.
    groetjes Dinie

Reactie

Wens jou en je man veel sterkte en beterschap.

Reactie

Beste Dokter,
    Ik heb de laatste tijd last van bewegingen in me onderbuik en nu zo'n beetje pijn. Maar ik werd gewoon ongesteld en testen( doe-het-zelf) wijsen negatief uit. Heb er in de afgelopen 3a4 maanden zeker 5 geprobeerd. Wat kan er dan wel aan de hand zijn?

Reactie

Het zouden je darmen kunnen zijn. Maar dat is zo natuurlijk moeilijk vast te stellen. Ik adviseer je om naar je huisarts te gaan. Die kan je in ieder geval onderzoeken en kijken of het idd je darmen zijn.

Hoe is je ontlasting?

Reactie
Reageer op: vraag me af ?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief