17 jarige met geen okselhaar

Ben jongen van 17, heb alleen geen okselhaar ( alleen wat kleine haartjes die nog helemaal niet zichtbaar zijn alleen als ik heeeel goed kijk ) wat ik best vreemd vind want heb wel gewoon schaamhaar enzo sinds jaartje pas...weet dat er vaak 2 jaar tussen zit maar vind het toch wel raar ik neem niet aan dat je het op een of andere manier kan versnellen? zonder hormonen te slikken voorgeschreven door arts?

Peter

Reactie

Ah Peter,
    wees er heel tevreden mee.
    sommigen scheren het af,
    je zal het nooit missen, en je vriendinnetjes ook niet.
    echt niet.

Reactie

Sluit ik me helemaal bij aan!!!

Ik zou het zeker niet missen als mijn man het niet zou hebben!!

Misschien komt het nog.
    Er zijn volgens mij geen middeltjes om de haargroei te versnellen.
    Anders zouden er veel minder mannen met een kaal dakje zijn.

Dus...wacht het maar ff af. Misschien komt het nog en denk je over een poosje...sh*t, was het maar nooit gegroeid.

Reactie

Lekker zo laten !! Dan stink je ook minder. Mensen scheren het niet voor nix af.
    Wat je wel kan doen om de haargroei te versnellen is je oksels scheren, dan groeien de haren sneller terug en worden dikker.

Reactie

Haha wees blij man!
    Ik ben 18 en ik scheer het er ook af!
    dus ga erniet overin zitten wees erbij mee!

Reactie

oke iedereen zegt dat je er niet mee moet zitten,vind ik persoonlijk ook,maar dat is lekker makkelijk,als je er niet mee zat ga je geen bericht achterlaten..
    dus als je echt zo graag die haren wilt, juist scheren!!
    ook al zit er niks voor je gevoel, er zitten altijd donshaartjes,hoe vaker je die scheert,hoe dikker stugger en donkerder ze teruggroeien....
    scheercreme werkt niet,gewoon lekker scheren.., succes! en wedden als het er eenmaal zit je zou willen dat het weer weg ging,maar helaas dat word een stuk moeilijker!

Reactie

dat je geen oksel haar heb is niets ergs hoor, ik heb het ook niet, ik slik wel medicijnen (zeg ik er maar even bij) maar mijn huisarts zij dat kan gebueren maar dat betekend niet dat er iets erg is en als je helemaal zeker wilt weten moet je maar aan je huisarts vragen.
    suc6 ermee

Reactie

dat je geen oksel haar heb is niets ergs hoor, ik heb het ook niet, ik slik wel medicijnen (zeg ik er maar even bij) maar mijn huisarts zij dat kan gebueren maar dat betekend niet dat er iets erg is en als je helemaal zeker wilt weten moet je maar aan je huisarts vragen.
    suc6 ermee

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ik ben een meisje en 18 jaar en heb ook geen okselhaar.
    Ik ben er erg blij mee en hoop dat het zo mijn hele leven blijft.

Reactie

ik ben jarloers wheheh

Reactie

Ik ben transgender en ik ben daar jaloers op!

Reactie

Heb ook niet iedere man van mijn vaders kant ook niet

Reactie
Reageer op: 17 jarige met geen okselhaar
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief