Wondroos in het oor hoe te behandelen

Wondroos in beide oren wat kunnen we er aan doen?

Mijn man heeft sinds april last van zijn oren. Na diverse kuren van de huisarts is de bacterie op de kweek gezet. Dit bleek wondroos te zijn en hij is door gestuurd naar het ziekenhuis. Daar is hij half juli voor het eerst geweest en loopt hier nog steeds. Het is 1 week rustig geweest maar volgens de arts door 1 druppel water weer terug gekomen.

Ze zuigen 2 a 4 keer per week zijn oor leeg. Daarna heeft hij een aantal maal in beide oren een tampon gehad met zuur (lekker hoor op een open wond). Nu is het ene oor aardig op geknapt, nou ja geslonken en rustig. Het andere oor is nog steeds opgezet en erg geirriteerd. Hij moet nu 2x per week naar het ziekenhuis waar ze zijn oren leeg zuigen. Het lijken wel spinnenweppen. Hij moet nu 2x per dag druppelen met Trafloxal oogdruppels.

Nu is onze vraag is dit de juiste behandeling? Komt hij hier ooit nog van af. Hij is een echte water rat dus dit is echt een probleem voor hem.

Reactie

Telkens komt de wondroos bij mij weer terug. Start bij mijn rechteroor in de oorschelp. Direct antibiotica kuur.

Reactie

ik heb een infectie in mijn oor, het voelt alsof mijn oor koud is maar hij is erg warm. Het voelt alsof er overal water langs en door loopt in mijn oor. Het prikt en jeukt. Op mijn oor zitten erg veel blaasjes etc en mijn oor is erg dik.

het voelt echt alsof mijn oor nat is maar zodra ik voel of kijk is er nergens buiten mijn vel/blaasjes vocht te bekennen.

bij tips of hulp graag [email protected] mailen.

Reactie
Reageer op: Wondroos in het oor hoe te behandelen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief