soort deuk in schedel

* Correctie...ter grootte van mijn vingertop, net BOVEN mijn rechterwenkbrauw.........

Reactie

Ik heb al enkele jaren een deuk rechts op mijn voorhoofd op de grens met mijn haar wanneer t koud buiten is doet t erg pijn en ook als ik het aanraak is het erg gevoelig.

Reactie

Naar de huisarts dus. Even laten nakijken. Normaal is dat geen probleem maar het wordt toch een ander verhaal als het pijnlijk of erg gevoelig is.

Reactie

Ik heb twee deuken naast elkaar die precies boven mijn neus op de haargrens beginnen en verticaal naast elkaar tot mijn kruin reiken. Ook een vingertop breed met daartussen twee vingertoppen gewoon schedel en dan weer een deuk van een vingertop breed. Deze lijnen zie je zelfs niet bij de geboorte. Dus het zijn volledig nieuwe deuken. Zeer eigenaardig!

Reactie

4/10/13 voorhoofddeukje

Enkele weken geleden ontdekte ik een deukje links in mijn
    voorhoofd net onder de haarlijn. Langzamerhand wordt dit
    dieper, nu minstens 5 of 6 millimeter. De huisarts vond
    er niets ergs aan temeer omdat het niet jeukte of pijn deed. ""Je gaat er zeker niet dood aan"" zei hij met een flauw glimlachje.

Iemand nog verdere medische bijzonderheden??

Harry

Reactie

Ik heb vanaf myn haarlijn tot aan het midden van myn voorhoofd een lange diepe deuk lopen maar by my is hy gegroeid het was eerst een deukje alleen by myn haarlijn ....

Reactie

Ga naar je huisarts en laat ernaar kijken. Het is vreemd da zo n deuk plotseling gaat groeien.

Reactie

Ik heb al een tijd een soort deuk op mn schedel precies op de plek waar ik altijd mijn koptelefoon op heb (ben een gamer) komt het door mn koptelefoon of gewoon ineens!

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Ik heb onlangs ook een deuk in mij  schedel ontdekt. Beetje vreemd want hij was me in al die 54 jaar nog no0it opgevallen. Bij de rechterkant van de neus omhoog, beginnend bij net voor de haargrens  en loopt tot vrijwel midden op het hoofd. Ik denk een paar mm diep.  Ik heb geen last van hoofdpijn, eigenlijk zelden. Ik lees een paar keer de opmerking van vet dat zou zijn verdwenen, wie weet hoe en waarom?

Reactie

niemand die er een verklaring voor heeft nou dat schiet op zeg

pff

kom er ook net achter dat ik ineens een deuk heb

nee je gaat er niet dood aan nee het is niks ergs nou wat is het dan wel????

Reactie

Ga eens naar je huisarts en laat ernaar kijken, misschien kan die na wat onderzoek wel zeggen wat het is.

Reactie

Vreemd genoeg heb ik sinds 2 weken, na een hevige migraine aanval, een vreemde en kennelijk blijvende deuk in mijn voorhoofd. een zuiver driehoekje ter grootte van een centimeter, en een millimeter diep. Ik weet zeker dat het er tevoren niet was. Het gaat ook.niet meer weg! Hoe kan dit..?

Reactie

Dat kan niet door een migraineaanval veroorzaakt worden. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken.

Reactie
    • Ik heb een deukje ter groot en van een vingertop op de bovenkant van me schedel 4 cm van het midden ,niet ernstig tog  ,voel het net pas snap niet wat het is kan iemand mij dat uitleggen
    Reactie

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reactie
Reageer op: soort deuk in schedel
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief