Vreemd Gevoel In Hoofd / Concentratie Problemen

ik heb had zelf ook en ik weet je oplossing voor dit probleem. ik ben ook bloedprikken geweest en daar kwam uit dat alles in orde was dus ik wist me geen raad wat het dan wel zou zijn. totdat mn moeder een folder binnen kreeg waarop stond: het gevoel van watten in je hoofd van de fysio. dus ben ik naar de fysio geweest en die heeft me gemasseerd. en vertelde dat ik veel knopen in mijn spieren had hoog in mn nek dus dicht bij mijn hoofd. een soort van opknoping van spieren. dat heeft ze los gemasseerd. de eerste keer merkte ik niks maar na een paar keer heen gaan. ben ik er na een tijdje van afgekomen. dus mischien is dit iets om te proberen. groetjes

Reactie

Heb je je schildklierfunctie laten testen want dit zijn symptomen die hierbij voorkomen

Reactie

Is er geen sprake van Apneu?

Reactie

Heb je ondertussen al meer duidelijkheid weet je wat het was? Ik zit zelf ook met soort van dezelfde klachten en heb geen idee wat te doen. Loop al bij fysio en ziekenhuis!

Reactie

heb dezelfde klachten als forum starter enkel heb ik nog spiertrekkingen in mijn kuiten ( de hele dag door ), maar dat kan ook zijn door het vele sporten. Dit is wel vervelend omdat de spieren in mijn kuiten constant bewegen, Iemand hier ervaring mee?

Reactie

hoi ik heb hetzelfde probleem. gevoel of mijn hoofd vol zit met watten. nie5 kunnen concentreren. het lijkt of ik niet bij mijn gedachten kan. klinkt gek allemaal. heb hier jaren last van, heeft volgens mij te maken met een soort van stress/angststoornis. ga binnenkort een studie volgen. ben benieuwd of ik hiermee problemen ga krijgen

Reactie

Ik wil niemand valse hoop geven dat ik het antwoord weet, maar ben de laatste tijd ook slachtoffer van vele klachten die ik ook bij velen hier teruglees, vooral het feit dat velen last hebben van PDS is zeer interresant.

Bij mij is de darm parasiet blasto gevonden, waar ik nu al meerdere maanden mee bezig ben om deze uit te roeien.  Het is een omstreden parasiet waarvan veel artsen beweren dat het geen pathogeen is, en dus geen klachten veroorzaakt, maar al meerdere malen is het tegendeel bewezen.

40% van de Nederlanders zou dit beestje met zich mee dragen, en aangezien iedereen er anders op reageert zou het maar zo kunnen dat meer mensen ermee te kampen hebben zonder dat ze het weten. Want hoeveel mensen kennen er wel niet iemand die zogenoemd "rot" is van binnen en constant stinkende winden laat, of vaak moet urineren, snel vermoeid is of vaak hoofdpijn heeft.

Informatie : http://badbugs.org/Blasto_symptoms.htm en http://fitbeauties.ca/my-parasite-story-part-1/

Reactie

Ik heb ook hetzelfde gevoel als in bericht 1 al 2 weken  ik wou effe vragen of het bij iemand hier al weg is

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hey allemaal. Heel herkenbaar deze klachten, zelf heb ik ook last van het wazige gevoel en concentratieproblemen enz enz. Ik Ben hiermee ook al jaren geleden naar de dokter gegaan en uit de onderzoeken kwam niks afwijkends. Maar wel ben ik er achter wat er aan de hand is. Ik ben niet goed gegrond. Te veel in mn hoofd bezig waardoor mn hoofd overuren draait. Ik kwam hier achter tijdens mn yoga opleiding. Al deze vage klachten zijn precies de dingen die horen bij het niet gegrond zijn. Klinkt wazig misschien en dat snap ik. Maar bij mij is dit zeker het geval. Wellicht dat het jullie ook kan helpen. Om meer te gronden kunnen de volgende dingen helpen: yoga, mindfulness (gewoon observeren wat er is), in de natuur tijd doorbrengen, zwemmen, goed in en uitademen of ademhalingsoefeningen doen. Zijn een aantal van de dingen die hier echt bij kunnen helpen. Ik snap dat jullie het allemaal een medische oorzaak willen geven (ben zelf medisch student dus ik begrijp het heel goed!) maar soms zijn er andere dingen die beter werken. Voor de meesten van jullie zal er dus niets aanwijsbaar te vinden zijn in jullie lijf. Alles lijkt goed te gaan. Terwijl dit totaal niet zo voelt! Dus probeer het eens uit, probeer meer te gronden. Minder stress helpt ook hiermee. Ben er zelf nog niet van af maar ik merk vooruitgang. Hopelijk hebben jullie er wat aan

Reactie

Osteopaat!!!

Reactie

@Eef, denk ook aan de rol van je voedingspatroon. Beste is om te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels bij elk eetmoment, waardoor je bloedsuikerspiegel stabiel blijft.

Daarnaast kunnen diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren je hele gezondheid ondersteunen en je bloedsuikerspiegel stabiel te houden. Denk aan stoffen als magnesium, vitamine B en D. Bloedonderzoek zegt overigens niet zo heel veel over tekorten. Mensen die weinig of geen vlees eten kunnen stoffen tekort komen als lysine, carnitine, taurine en carnosine, chroom zink, ijzer en vitamine B12

Ook zou je last kunnen hebben van electrosmog. Denk aan wifi, electrische wekker en smartphone. Er zijn wel producten om jezelf te beschermen, zoals producten van dooozz. Om goed te aarden is het ook belangrijk om metaalvrij te slapen dus bed en matras zonder metaal.

Reactie

Hoi,

Ik heb sinds vier maanden last van de volgende klachten:

Een wazig/wattig gevoel in mijn hoofd

Raar zicht (het gevoel aangeschoten te zijn qua zicht, zonder gedronken te hebben)

Steken/drukkend gevoel achter mijn ogen

Het gevoel dat alles een mili seconde later binnen komt.

Ik heb mijn bloedwaardes laten testen, hier kwam niks uit, ben bij de oogarts geweest, hier kwam niks uit en bij de neuroloog zei de arts dat hij waarschijnlijk niks gaat vinden en ik moet leren leven met de klachten.. Ik krijg over twee weken wel een MRI en krijg hier over een paar weken de uitslag van.

Ik werk achter de computer en als ik tien minuten probeer te werken heb ik zo'n enorme last dat ik gewoon moet gaan slapen, mijn ogen branden dan voor mijn gevoel mijn hoofd ook uit.

Iemand dezelfde klachten gehad en weet wat kan helpen?/wat het kan zijn?

Groetjes

Reactie

heb je je al eens laten controleren op slaapapneu?

Reactie
    1. Is iedereen er hier van af want ik heb ook dat wattenhoofd gevoel en ik wil er echt van af😣
    Reactie

2,5 jaar terug ben ik in een burn-out gestort. Vanaf toen heb ik ook regelmatig het gevoel dat ik watten in mijn hoofd heb, duizelig, tintelingen in handen en gezicht, hartkloppingen, benauwd en heel moe. Bij stress steekt het weer de kop op. Bij mij is het hyperventilatie en/of paniekaanval. Bloedonderzoeken waren prima.

Dit hoort bij mij. Dit heb ik overgehouden van de burn-out. En ik denk niet dat het ooit weer helemaal geneest.

Dus voor mij is het, mee leren leven. Hoe beperkt en hopeloos ik mij soms ook voel!

Gelukkig heb ik ook maanden dat het wel goed gaat. Bij de moeilijkste momenten neem ik oxazepam. Een paar avonden vroeg naar bed gaan, doet ook goed. Geen geluid aan mijn hoofd. Telefoons uit. Wandelen. Even niks.

Reactie
Reageer op: Vreemd Gevoel In Hoofd / Concentratie Problemen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief