Warm hoofd

ik heb het zelfde weet jij al waar het vandaan kom

Reactie

ik heb het zelfde al u en niemand weet wat het is maar je word er wel een beetje gek van

Reactie

hallo, ik denk dat ik hier ook last van he

<b>Ik heb ook een heet hoofd nek en hart die super snel klopt en last van me buik denk echt dat door medicijnen kwam waar ik al ben mee gestopt ben alleen ik kan alleen in de ochtend nog een beetje dingen doen ik heb wel andere medicijnen gebruikt ik kan niet slapen dit is gwn hell dat ik mee maak elke dag en avond is ergst</b>

<b>Groetjes, hopelijk gaat het beter met je</b>

Reactie

Heey

waarom stop jeĀ  niet met de behulp van een vape, dat is bijna het zelfde als een e sigaret.

ik ben ook zo gestopt. ben begonnen met 6 miligram nicotine en af gebouwd naar de 0 miligram

nu zit ik er haast nooit meer aan .. groetjes alex

Reactie

Dit is een oud draadje , wil toch even reageren . Ik heb ook klachten van , warm en zere plekken op het hoofd , ook de rest van mijn lichaam voelt warmer aan . Heb meerdere onderzoeken gehad en bij is er uitgekomen dat ik chronische stress heb . Ik slik zelf nu voor het slapen gaan oxzazepam en dat helpt redelijk . Voor de rest moet ik stress vermijden hoe lastig dit ook is . Hoe meer gestresst ik ben hoe erger het wordt . Sorry moest ik even kwijt !

Reactie
Reageer op: Warm hoofd
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief