Warm hoofd

Lees ook:

Stoppen met paroxetine, bijverschijnselen
    http://www.dokter.nl/forum/Medicijnen/195632-stoppen-met-paroxetine-bijverschijnselen.html

Reactie

Vandaag bij de doktor geweest: ja en toen de uitslag van het bloed; niet alle uitslagen waren nog binnen. Maar wel B12 was in ;

April 170 pmol/u nu 230 pmol/u. De belangrijkste methymalonzuur die was 0.15 <0.22

Dus voor mij een teleurstelling.

B1, B6, B11, waren nog niet binnen maar die waren in april ook goed.

Dus volgens de huisarts geen B12 tekort. Ja en ik denk dat hij gelijk heeft. Of zien we toch iets over het hoofd.

Reactie

Ga eens naar een mesoloog. Het klinkt als een verstoring van pita. Heeft mij erg geholpen. Ben hitte bijna kwijt.

Reactie

Je bedoelt pitta, met twee p's, denk ik.

Reactie

Zullen we zeggen twee t's.

Reactie

Ben al vanaf 2007 bezig om er achter te komen waar die hitte vandaan komt mijn ijzer was te hoog ruim 1400 mag 50 zijn met aderlating verwjderd niet geholpen bloeddruk was te hoog met pillen omlaag gekregen maar nog steeds die hitte er gaat geen dag voorbij dat ik niets voelt!!!!!Nu van de internist androgel gekregen voor de hormoon huis houding op peil te brengen Weet niet waar ik nu nog nar toe kunt gaan Ik hoop dat er iemand iets weet vast bedankt jaap.

Reactie

je zou heel goed naar een Arts in de Chinese Geneeskunde kunnen gaan.
    die werken op Hitte/Kou/Vocht........... heeft andere diagnose dan de Westerse Geneeskunde en zou hier weleens de uitkomst kunnen zijn.
    Het proberen waard lijkt mij.
    beterschap, Brenda

Reactie

Ijzerstapeling uitgesloten?

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hemochromatose, pigmentcirrose of de ziekte van Trousseau is een stofwisselingsziekte waarbij de opname van ijzer in de darm niet goed kan worden gereguleerd, hetgeen soms leidt tot ijzerstapeling in organen wat na lange tijd (soms ernstige) symptomen kan veroorzaken.

Lees verder op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hemochromatose

Reactie

Is er misschien iemand die mij kan vertellen waar er een mesoloog zit.
    Misschien een in de provincie Utrecht?
    Of is er soms een die aangesloten is in het ziekenhuis?
    als iemand iets weet hoor ik het graag!
    alvast mijn dank .mvg Jaap.

Reactie

@Jaap
    even kijken bij de NVVM, dat is hun beroepsvereniging, er zitten er zeker een paar in Utrecht en op hun website kun je er dan over lezen.
    groetjes, Brenda

Reactie

Hier kun je een mesoloog vinden: http://www.mesologen.nl/index.php?page=49&section=1 Succes!

En wil je laten weten hoe het verder gaat?

Reactie

Brenda bedankt voor je informatie gr jaap

Reactie

Ik heb het ook!! Ik heb het gekregen na mijn amadeloperatie. Mijn hals,oren en soms handen en voeten branden dan echt vanbinnenuit! het is verschrikkelijk vermoeiend. De dermatologe zegt dat het een allergische reactie is op de verdoving. Inwendige netelroos. en dit kan meer dan een jaar aanslepen! Plezant e. Ik neem antiallergica maar het helpt niet altijd. We zijn ondertussen al drie maand verder en ik word er echt weemoedig van. Mijn energie is laag door constant dat branden van binnenuit. Nog iemand deze ervaring en iets wat helpt? netelroos uit zich toch normaal in rode vlekken,maar de arts zei dat het ook inwendig kan. Heb er nog nooit van gehoord.

Reactie

Ik kreeg een heet warm rood hoofd zodra de eerste pil Ritalin uitgewerkt was en zoek daarom of dat een bijwerking is?

Reactie
Reageer op: Warm hoofd
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief